1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi avast tökkii

Viestiketju avast! - Tuki ja keskustelu -osiossa. Ketjun avasi untovikko 24.02.2012.

  1. untovikko

    untovikko Member

    Liittynyt:
    08.02.2008
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Latasin version 7.0.1407 kun ehdotti sitä. Nyt avast sanoo välillä, että kone on suojaamaton ja välillä sanoo sen olevan suojattu. En pääse myöskään kirjautumaan avast-tiliini. En muista salasanaa, mutta kun yritän uusia sen, valittaa avast että Not Found CASTGC Cookie. Kuuklasin ja samaa näyttää tulevan muillekin, lontoonkielisiltä sivuilta löytyi.

    Ensin arvelin, että valitti kun en suostunut liittymään johonkin avastyhteisöön. Yritin katsoa myös mikä se oikein on niin sivulle johon se ohjasi ei löytynyt mitään. Tökkiikö muilla avast?

    Läppärin akkukin kiukuttelee ja nyt ei lataa ollenkaan... Hohhoijaa.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  4. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Poista avast kokonaan ja koita uudelleen asennusta.
    Jos ei toimi,niin sitten toi Microsoft Security Essentials.

    Itse eilen poistin vanhemman avastin kokonaan ja laitoin ton uuden 7.0.1407 version.
    Hyvin näyttäis toimivan.
    Rekisteröintiä en ole vielä tehnyt,tässähän on 30 päivää aikaa.
     
  5. bahi

    bahi Member

    Liittynyt:
    20.01.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä minullakin uuden päivityksen jälkeen tuli ilmoituksia et tietokone on suojaamaton käynnistä virusturva uudelleen no eipä tuo käynnistynyt ja uudelleen asennus ei onnistunut ja käytössä vielä tuo pro versio eli maksullinen!
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jatkossa sinun ei kannata ostaa Avastin Pro versiota... Koskapa esimerkiksi F-securen virustorjunta on paljon parempi...
     
  7. bahi

    bahi Member

    Liittynyt:
    20.01.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No onneksi en itse tuota maksanut ku sain porukoilta kun olin asentamassa avastin virusturvaa niille (3 konetta ja vuosi pävityksiä) ni jäi yksi kone käyttämättä! No nyt laitoin Microsoft Security Essentials tilalle. Ja oli muuten hankala poistaa tuo avast,onnistuin vikasieto tilassa ja tuolla ohjelmalla http://www.avast.com/uninstall-utility
     
  8. mopomies66

    mopomies66 Member

    Liittynyt:
    26.02.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    avastin kanssa samoja ongelmia: ei suostu enää suojaamaan, ei poistumaan koneelta, ei ylipäätään löydä itseään. Latasin AVG:n virussuojan joka ,yös ilmainen. Se näyttäisi toimivan hyvin.
     
  9. morotzky

    morotzky Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. Prjanik

    Prjanik Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2011
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Edelleenkin - ilmainen Avast toimii kuin Buicki. Uusin versio asensi itse itsensä kunhan kysyi ensin luvan. Pyörii kiltisti taustalla ja tekee sen minkä lupaakin. F-securesta saman tyyppisiä kokemuksia kuin sinullakin...
     
  11. Peku

    Peku Active member

    Liittynyt:
    10.08.2010
    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Lataa Avira, ilmainen, hyvä, kuluttää vähän tietokoneen resursseja.
     
  12. m44

    m44 Guest

    Joo, olen aivan samaa mieltä.Vaihdoin Avastin tohon Essentialsiin ja kone nopeutui huomattavasti. Mulla oli Avastin uusin versio. Jotenki tuntui et päivitysten jälkeen alkoi takkuilemaan. Eipä enää takkuile ku poistin ja vaihdoin kevyempään.
     

Jaa tämä sivu