1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi Asrock 775Dual-VSTA mobo (No Signal)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kari61 11.11.2006.

1. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noissa halpis PingPong powereissa on yleensä se ongelma ettei watit,voltit ja amppeerit pidä paikkaansa,powerin kyljessä olevassa tarrassa on merkintä 400W tai 500w,mutta todellinen teho korkeintaan 300W.
    Kyllä toi AntecNeo He 430W on hintansa arvoinen itselläni sama laite.

2.  
  3. TheNaatti

TheNaatti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nexus 400W luulisi ajavan asiansa?

4. Kari61

Kari61 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin, palataan asiaan.
    5 päivää kulunut powerin vaihdosta ja kone ollut kovassa käytössä - varmaan 10tuntia päivässä/yössä ja edelleen pelittää hyvin.
    Koneeseen jätettiin vanhat DDR:t ja ei niidenkään kanssa mitään ongelmia.

Tuosta Nexuksen 400W powerista. Hinta näyttää olevan jotain 75 egen luokkaa. Suosittelisin kuitenkin laittamaan 3kybää lisää ostamaan 500W. Sitten kun taas myöhemmin ostaa lisää levyjä ym muuta niin hieman olisi tuota "kasvuvaraa" kuten kengissäkin....
    En oo mikään asiantuntija mutta suosittelen kuitenkin..

5. TheNaatti

TheNaatti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on jo tuo poweri, eikä ole varaa ostaa uutta.

Toimiiko SATA-II kovot tässä emossa? Pitää varmistaa.

6. markku55

markku55 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin tota WD:n sata320/300:stä MSI:N KT6 DELTA emoon, ei sit onnistunut millään, aseman tunnisti, ku laitoin jumpperin 5/6 pinneihin. Asemaa ei saanut käyttöön, vaikka biossista tarvittavat muutokset teinkin.
    Toiseen koneeseen tein päivityksen, elikkä Asrock emo(vanhat kamppeet, kuten ddr333 muistit ym..) ja intel Dual Core 6400. Maksoi alle 300 ekee. Asennuksessa ei minkäänlaisia ongelmia, xp hyväksyi kaikki muutokset, ajurit täytyi hyväksyä, jotta ne asentui uuteen kokoonpanoon.
    WD SATA 320/300 kiintolevy oli helppo asennettava, sillä se asentui itsestään tähän kokoonpanoon, levynhallinnasta vaan kokoonpano esille ja menoksi.
    ps. en muistanut ottaa jumpperia pois.

7. Hizmi

Hizmi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Legendaa:"Vaatii hyvää tuuria että sattuu Asrockilta saamaan sellaisen osan mitä ei ole valmistettu "maanantaina"... ; ) En koske kyseiseen merkkiin enää pitkällä tikullakaan."
    Kyllä niitä maanantaikappaleita tippuu Asuksenkin hihnan päästä. Mulla edellisen koneen A7V8X vaihdettiin kolmeen kertaan, ennenkuin osui toimiva kohdalle. Mutta taitaavat tulla samasta pajasta Asukset ja AsRockit. Jostain on jäänyt mieleen, että Asrock olis Asuksen "halpamalli".

8. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ei asrockin tuotteissa mitään vikaa ole, on ollut meidän talon vanhassa koneessa asrock emolevy vaikka kuinka kauan ja sit mulla on tässä tää K7VT4A PRO ja nyt oon hankkimassa kyseisen emolevyn, 775 dual-vsta eikä mulla ainakaan valittamista merkistä, jotkut sanoo että muuten hyvä muttei kestä, kaikkihan ne hajoo aikanaan, mulla tosin ei oo kokemusta että kuinka kauan nää kestää mutta toimivuudessa ei ongelmaa. ja jos on niin, niin varmaan maanantai kappale tullut :p

9. markku55

markku55 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei se aina ole merkistä kyse, mulla on Abit kt7 emo, ja Win rupes kaatuileen.Vikaa etsittiin kaikkialta, softista ym.. Viimein tuli mieleen aikaisemmin palstoilla ollut juttu. Eli tarkista onko emolla pullistuneita kondensaattoreita. 3 konkkaa oli pullistunut, merkki jotain Tanpoi, 6,3v 1000uf.
    Konkat uusittiin 6,3v 1500uf, niin jopa on pelittänyt tämä vanha kakkoskone.

Jaa tämä sivu