1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi älypuhelin n.300€

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ExE_93 05.05.2012.

  1. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis, hakusessa olisi uusi älypuhelin kun tuo nokian X3 T&T alkaa jo hieman tympiä. Nyt haen hieman laadukkaampaa puhelinta, jossa riittäisi tehojakin jo johonkin. Olen katsellut jo jonkin aikaa erilaisia malleja eri valmistajilta ja tullut siihen tulokseen, että uusi puhelin on joko Android tai Windows Phone käyttöjärjestelmällä(ehkä mieluummin Androidilla). Apple ei vain innosta.
    Budjettina toimisi tuo noin 300€ koska en kuitenkaan etsi mitään huippuluokan älypuhelinta. Puhelimella lähinnä kuunneltaisiin musiikkia ja selailtaisiin nettiä. Plussaa on myös jos jotkin pelit toimivat, joilla saisi aikaa kulutettua. Akunkesto ei tietääkseni ole kovin kummoinen, mutta se ei haittaa. Tietenkin mitä kauemmin kestää niin sitä parempi.
    Olen tällä hetkellä iskenyt silmäni kahteen puhelimeen, joita yritän nyt vertailla. Toinen olisi Samsung Galaxy S Plus, josta olen kuullut pelkkää hyvää. Toinen vaihtoehto olisi Huawei Honor U8660. Molemmat vaikuttavat kelpo vaihtoehdoilta ja erittäin tasaväkisiltä. Huaweissa kuitenkin specsit näyttävät joillain aloilla paremmilta kuten kamera ja akunkestoakin huhutaan olevan enemmän. Samsungista olen lukenut pelkkää hyvää, mutta olisi mukava kuulla ihmisten kokemuksia myös Huaweista.
    Saa tietenkin ehdottaa myös muita puhelimia jotka sopivat hintaluokkaan, ja perusteluista tulee plussaa.
     
  2.  

Jaa tämä sivu