1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uus kovo, miten filut vanhalta uudelle?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Henry1979 24.03.2010.

  1. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Eli uutta kovoa oon lyömässä pleikkariin ja aloin ihmettelee et mites mä nyt kaikki tiedot saan vanhasta levystä siirrettyä uuteen? Pelien tallennukset ja tais olla pari peliäkin pelkästään kovalevyllä.

    Onnistusko sillain kun mulla on tollanen ulkosen levyn kotelo ni lyön vanhan pleikkarin kovalevyn siihen kiinni ja sit usbin kauttaa vaan siirtelen tiedot uudelle kovalevylle? Vai pitääkö ne tiedot olla pleikkarin omalla varmuuskopio systeemillä tehtyjä ennen kun voi siirrellä tuosta noin vaan suit sait filuja? 8 gigan usbi tikkuki löytyy, mutta epäilenpä ettei mahdu varmuuskopio siihen mitenkään.

    Tuli mieleen vielä, että pystyykö sen varmuuskopion pleikkarista tekemään kotiverkon välityksellä tietokoneen kovalevylle? Siellä olis tilaa 800 gigaa mihi mällätä :D

    EDIT: Itse itselleni vastaten, jotta samaa asiaa pohtivien ei tarvitte ettiä vinkkilöitä muualta.
    Eli löyty infoa sen verran et ne pelit mitkä on ostettu PSN kautta voi poistaa ennen varmuuskopion ottamista, jolloin varmuuskopin viemä tila pienenee oleellisesti. Pelit voi oman PSN tilin kautta ladata uudestaan uudelle kovalevylle. Ratkaisu omaan ongelmaan siis 8 gb usb tikku fat32 formatoituna ja ylimääräset filut kovolta pois ja varmari tikulle.
     
    Viimeksi muokattu: 25.03.2010
  2.  
  3. sampe73

    sampe73 Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2006
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 25.03.2010
  4. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Siis toimiiks toi tiedonkuljetus niin et otan vanhan levyn irti pleikkarista ---> uus kiinni ---> vanha levy ulkoseen kovo koteloon ---> vanha levy usbilla pleikkarin persiiseen kiinni ---> tiedonkuljetustyökalulla siirrän kaiken uudelle kovolle??

    Näinhän se olis helppoa, mut epäilenpä että ei toimi...

    EDIT: Nonii muistinpas tulla päivittelee tänne tilanteen :D Ni kerrottakoon muillekkin kovon vaihtoa miettiville ni kannattaa verkkokaupasta tilata ahvenanmaan suoratoimituksena ulkonen kovo esim tuo mikä itellä oli on lacie petite 320 gb ja makso vaan 44.50€, ni sit tosta kotelosta nykäsee kovon pois ja laittaa pleikkariin sisään ja pleikkarin entinen kovo lacien koteloon sisään ni avot sulla on 320 gb pleku ja ulkonen kovalevy sillä kapasiteetilla mikä se pleku nyt sit olikaan.
     
    Viimeksi muokattu: 31.03.2010

Jaa tämä sivu