1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uuden netin haussa!

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Crilles 26.01.2008.

  1. Crilles

    Crilles Guest

    Elikkä minulla on nytten Elisa 512/512kb ja se ei oikee taho enää riittää koska talossa on 2 kpl tietokoneita.. asustelen oulussa ja ajattelin kysästä teiltä että mikä ois hyvä ja luotettava internetin tarjoama yritys.? ja tietenki toivon edullista :) ja kertokaa omia kokemuksia !
     
  2.  
  3. Amrif

    Amrif Member

    Liittynyt:
    05.06.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Helpoimmalla pääsee kun soittaa Elisalle ja pyytää nostamaan nopeutta, varmaan 1M nopeus on lähes saman hintainen kuin nykyinen 512. Turha lähteä vaihtamaan operaattoria jos muuten toimii kaikki hyvin.
     
  4. Crilles

    Crilles Guest

    Niin nojoo.. ne sano että saan 1m 2€ kalliimalla.. siis että se on 2euroa kalliimpi kuin nykyinen kk laskuna..
     
  5. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Se on sitten 24€ vuodessa, mieti tarkasti ja hartaasti.
     
  6. Crilles

    Crilles Guest

    ei oo vuodessa 24€ :D vaan kuukaudessa..siis jos ottaisin 1mb niin se ois joq 28€ kk..
     
  7. zanttu

    zanttu Member

    Liittynyt:
    02.07.2003
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    12 x 2 € = 24 € vuodessa. Eli 24€ vuodessa tulisi kalliimmaksi tuo 1M ;)
     
  8. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Eli periaatteessa syöt viikon pelkkiä nuudeleita vuodessa niin se on sillä selvä.
     
  9. Crilles

    Crilles Guest

    Aa joo.. en minä tota nettia maksa.? syö sinä siellä omat nuudelis spuke! :D 2/2 tai 8/1 ois roxXx!
     
  10. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Kaviaaria 24Megasen netin kanssa hymy huulessa. Mikäli et itse sitä maksa, ei sun myöskään pitäs miettiä sitä hintaa.
     
  11. Waakkis

    Waakkis Member

    Liittynyt:
    02.03.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos asut kerrostalossa ja siellä toimii kaapeli yhteys, ehdottomasti se! Hinta tippuu roimasti ja toimivuus on vakaampi kuin lankaliittymässä. Itse olen just vaihtamassa kaapeliin, kuin kahen megan yhteys (2/512)maksaa tällä hetkellä 34 ja rapiat päälle, mutta kaapelin 10/1 maksaa yhtä paljon. Pistää miettimään, vai? Niin ja tarjoaja on Elisa.
     
  12. Crilles

    Crilles Guest

    En asu. Omakotitalossa hillun nurkassa. Ja emt.. vittuuu minkä netin sitä laittais.. sanokaa paras
     
  13. Nikse

    Nikse Member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osaatteko sanoa mistä johtuu että minulla pätkii yhteys noin 10 minuutin välein? Välillä ei pätki yhtään, mutta joku toinen päivä taas senkin edestä. Yhteyden pitäisi olla 8 megaa mutta nopeustesti näyttää "vain" neljää, onko laitteissa jotain vajauksia? Se on jaettu kolmelle koneelle.

    EDIT; Ja se on DNA:n
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2008

Jaa tämä sivu