1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uuden mp3-soittimen hankinta...

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi apeli69 11.04.2006.

1. agent_999

agent_999 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös kaikkiin soittimiin saa suomenkieliset valikot jos on lcd näyttö?
    Ainakin useinmissa Creativen soittimeissa on. Paitsi tossa creative muvo mix:sissa ei saa,koska siinä ei ole näyttöä:D. Huono homma.

2.  
  3. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sehän riippuu aivan soittimesta ja merkistä. Tietääkseni ainakaan Sonylla ei ole suomen kieltä soittimissaan.. Ja koin tänään valaistumisen:

Zen Micro + Lisätarvikepaketti + TravelDock Zen Micro
    = Upeaa.

Sain heittää CD-soittimet ja levyt metsään kun tuli tällaista teknologiaa tilalle :) Upeaa, kun voi langattomasti ohjata 1500 biisin kirjastoa ja liittää äänen vielä 7.1 kaiuttimiin.

4. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten on ulkokäytössä onko väri vai väritön näyttö parempi?
    Oon miettinyt (luksus) Creative Zen Vision:Mää tai (karvalakki) 1gigasta creativee. Radion takia olen creativen kannalla. Oon pitkittänyt ostoa kun haluisin "kaikki yhdessä" ratkaisun. Onko jotain puhelinta <400 €, joka vastaa jo soittimia?

5. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sony Eriksonin Walkman luurit taitaa olla tuossa hintaluokassa parhaita musiikkisoittimia ja onhan niissä hyvä näyttö, kelpo kamera ja toistaa videoita siinä missä Zen Vision:M kin. Muistaakseni näihin saa jopa 4gb:n muistikortin (tai sitten kahden, en muista oliko se vain psp:hen). Nokian N91 voisi olla unelma, neljän gigan kovo, alumiini kuoret, iso näyttö, 2mpx kamera ja series 60 alusta. Hintaakin on muistaakseni yli 600€, että taitaa jäädä monelta haaveeksi.

Viimeksi muokattu: 04.06.2006

Jaa tämä sivu