1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Uuden hiiren hankintaa

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi _-Jaska-_ 06.06.2014.

  1. _-Jaska-_

    _-Jaska-_ Member

    Liittynyt:
    02.12.2012
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Käytössä on ollut nyt muutaman vuoden Logitechin M185 langaton hiiri, mutta se alkaa vetelemään viimeisiään (lakkaa välillä toimimasta esim. kesken pelin, jolloin pitää irroittaa vastaanotin ja laittaa takaisin), joten olisi taas aika ostaa uusi hiiri. Tällä kertaa ajattelin vihdoin ja viimein ostaa pelihiiren, kun niitä pelejä tulee kuitenkin melko paljon pelailtua. Ennen Logitechin hiirtä minulla oli Revoltecin W105 Silver, josta pidin erittäin paljon, mutta joka meni rikki vain vuoden päästä sen ostosta. Nyt olisikin tarkoitus etsiä hieman pitkäikäisempää hiirtä.

    Vaatimukset hiirelle:
    -Sisältää muutamia ylimääräisiä näppäimiä sivuilla, ei tarvetta kuin ~3:lle, koska en pelaa MMO -pelejä
    -Ei Steelseriesin (Hirveän isoja ja rumia, sekä niistä on huonoja kokemuksia)
    -Mahdollisesti jotain valoja :cool: Ei ole pakollisia :D
    -Kestävä
    -Langattomuus plussaa, koska käytetään myös "kaukosäätimenä" HTPC:lle
    -Melko pieni, samaa tasoa kuin edelliset eli jotain tälläista kokoluokkaa[​IMG]

    Hinta max. 70 €

    Olen katsellut mm. Mad Catzin R.A.T 5:ttä, kokemuksia, onko hyvä?
    Kiitos vastauksista jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Kävisiköhän Logitechin M705? Mulla on tämmöinen päivittäisessä käytössä läppärin seurana, eikä ole ollut valittamista. Kulkee hyvin mukana, sopii käteen ja paristot kestävät monta vuotta. Kooltaan käteen sopiva ainakin itselle, ja kulkenut mukana reissussa ilman ongelmia, joten ei ihan heti hajoa. Hiiri on nelinappinen, eli pari peukalonappia, normaalit hiirenkorvat ja rulla. Bonuksena rullasta löytyy sekä TiltWheel-toiminto (sivuttaisrullaus) että porrastettu/vapaa vieritys (hiiressä mekaaninen kytkin tätä varten).

    http://www.jimms.fi/tuote/910-001949
     
  4. _-Jaska-_

    _-Jaska-_ Member

    Liittynyt:
    02.12.2012
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Kas kun en itse huomannut tuota selaillessani Jimmssin hiirivalikoimaa :/ Näyttää melko samankokoiselta ja muotoiselta kuin tuo Revoltecki, joka oli omaan käteen juuri sopiva, mutta huonolaatuinen. Pitääkin pistää tämä heti tilaukseen! Toivotaan,että kestää kauempaan, kun on kuitenkin Logitechin.
    Kiitos vastauksesta :)
     

Jaa tämä sivu