1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

uTorrent lataa tuskaisen hitaasti, vaikka kaiken pitäisi olla kohdallaan

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Jonec 17.10.2008.

  1. kkuula

    kkuula Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2003
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoittaneeko tuossa lähteitä on 11/(250) että lähteitä on 11 ja lataajia 250 vai että lähteitä on 11 käytössä ja 250 mahdollista minne jonottaa? 11 lähdettä ei riitä yhtään mihinkään vähääkään suositummalle lataukselle.

    Itse olen käyttänyt utorrenttia xp:n kanssa hyvällä menestyksellä, palomuurin pitää sallia torrentin käyttämät portit ja jos on NAT:in takana niin sitten siinä pitää portit ohjata. utorrent osaa avata upnp:llä portit modeemista jos modeemi tukee upnp:tä.

    Sitten on syytä muistaa myös että latausnopeuden maksimi riippuu omasta liittymästäsi ja minimi (jos perusjutut kunnossa) riippuu täysin lähteiden määrästä ja nopeuksista sekä lataajien määrästä ei ne 1000 lähdettäkään auta jos ne on todella hitaita tai niistä lataa moninkertainen määrä käyttäjiä.
     
  2.  
  3. MSJD

    MSJD Member

    Liittynyt:
    04.10.2008
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on 2/512 netti ja luulin että ei lataa nopeasti koska on huono jakamissuhde. kokeilin laittaa jaon 1kt/s ja lataus nousi 40kt/s:nestä 140kt/s ja netin käyttö nopeni. Ainoa vika on että se netti nopeus ei pysy rajoitettuna 1kt/s ja se pitää itse aina laittaa takas. onko tähän ratkaisua?
     
  4. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    250 seediä swarmissa, yhteentoista olet yhteydessä.


    Yksi hyvä on parempi kuin kymmenen huonoa.
    Scheduleriin jokaiselle päivälle/tunnille lähetysnopeus rajoitetuksi 1kB/s. Ei kyllä asiaa privaattitraksuille tuollaisella asetuksella, mutta muuten menkööt.
     

Jaa tämä sivu