1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Utorrent ja Nat

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi smg24 06.09.2010.

  1. smg24

    smg24 Member

    Liittynyt:
    11.08.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen nyt lukenut ja yrittänyt pähkäillä ongelmaa, kun yritin saada torrentteja tulemaan hieman nopeammin. utorrentin asetukset olen laittanut ja TCPIP.SYS juttua olen säätänyt. Mutta itse ongelma on tuo Nat ja portit.

    Modeemina on zyxelin P-660HW-D1. Olen päässyt kirjautumaan niin että kaikki mitä pitää näkyy siellä. Kuitenkin Network välilehden Nat osiossa ei ole kaikkea mitä pitäisi. Siellä ovat välilehdissä General ja Port forwarding.

    http://img52.imageshack.us/img52/7264/p335u1.jpg]

    tuollainen siis pitäisi olla vaikka eri mallia?

    Juu eli utorrentilla mennyt välillä vihreälle mutta vaihtelee. Yli 400kts en ole saanut pitkään aikaan. Nettinä on 24/1m
     
  2.  
  3. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. fanwars

    fanwars Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2010
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos et vielä ole, niin alkuun varmista utorrentin asetuksista että ei käytä satunnaisporttia. Sitten kun laittaa asetuksissa vielä porttikartoitukset päälle, niin pitäisi ilman suurempaa säätämistä lähteä toimimaan. Tietysti on liian todennäköistä ettei toimi.

    Port forwarding on kaikki mitä tarvitset.
     
  5. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos haluaa käyttää modeemin palomuuria, niin tarvitsee vähän muutakin. Löytyy edellä mainitsemassani linkissä.
     
    Viimeksi muokattu: 01.10.2010

Jaa tämä sivu