jou! laitehallinnassa lukee kahdessa usb open host controller ja yhdessä usb enhanced host controller. eli pitäskösen periaatteessa pelittää?
Pitäis sitten olla 2.0.. Sulla on varmaan sen soittimen oma piuha käytös? Eli ei pitäs olla siitäkään kiinni.. Muvo N200 on kans ihan USB 2.0 laite, eli ei oo siitäkään kiinni Koitappa starttaa silleen että se laite on kiinni, ja kokeile kaikki portit silleen. Menee kyllä aika paljon aikaa Ihme jos siellä on yks enhancedina mut ei silti toimi..
kaikki kolme porttia käyty läpi. (mp3 soitin kytkettynä käynnistetty). mutta hidasta on per...! tämmöstä kone myös ilmottaa:lihavoituna näytetyissä keskittimissä on vapaita portteja jotka tukevat usb hi-speed laitteita. irroita laite nykyisestä portista ja kytke se johonkin lihavoituna näkyvään keskittimen vapaaseen porttiin? siinä sitte näkyy tiedosto puu jossa ylinnä usb enhanced usb controller-usb root(6 porttia)- 6 kpl vapaata porttia???
Mulla oli vastaava ongelma ton mun v200:sen kanssa. Pähkäilin kans aikani, ennenkuin tajusin katsoa biosista.... Sieltä kun muutat usb asetuksista hi-speedin full speediin pitäis toimia. Mulla ainakin ratkes ongelma tolla.