1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Usb interface ei toimi?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi jykis 17.09.2012.

  1. jykis

    jykis Member

    Liittynyt:
    17.09.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä mulla on studiokäyttössä tascam us-2000 interface. Uuden koneen myötä ilmeni sellainen ongelma että musiikki pätkäisee aika ajoin ja välistä kuuluu veemäistä vibra/rätinä ääntä. Kun musiikki pätkäisee näkyy playbacissä selvä hidastuminen eli koneelta kysyy tehoja. Olen ladannut ajurit koneelle suoraan tascamin omilta sivuilta.
    Myöskää winukan oma päivitys ei auta asiaa.

    Apuja?

    Specs.

    os = win 7 64 bit
    16 gb ram
    8-core 3,6 ghz prossu
    creative thx soundblaster
    nvidia 690 näyttis
    gigabyte AMD 990X + SB950 emo

    Äänitysoftana käytössä sonari 8.5 mutta ongelma ilmenee millä tahansa soittimella.
     
  2.  
  3. jykis

    jykis Member

    Liittynyt:
    17.09.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisättäköön vielä että olen saanut tuon kyseisen intterin pelittämään xp:llä. Auttaisiko kaksoiskäynnistyksen tekeminen koneelle eli jos studiohommat pyörittelis xp kautta ja muu
    arkikäyttö seiskalla? siis aikaisemmin olen saanut xpllä pelittää, en ole tällä koneella viä kokeillut :)

    Ja muutenkin onko mahdollista vian sijaita usb ajureissa vai tascamin omassa ajurissaan?
     
    Viimeksi muokattu: 17.09.2012

Jaa tämä sivu