1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

USA Store vs. EU Store

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Gorilla69 16.06.2008.

  1. Gorilla69

    Gorilla69 Member

    Liittynyt:
    19.10.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli oon tässä kelaillu, että miksi, MIKSI euroopan storessa ei voi olla samoja tuotteita kuin jenkkien storessa? Se ärsyttää ihan sikana! Esim. katoin netistä mitä jenkki storessa on, ja siellä on Crash Bandicoot 2,3, mutta onkos niitä eu storessa? Eipä ole. Tietääkö kukaan mistä se johtuu? Ja mistä ylipäätään se johtuu, että euroopan storeen ei voida pistää samoja tavaroita kuin jenkkien? Oisko adressi paikoillaan? :D
     
  2.  
  3. creeppa

    creeppa Member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    veikkaisin, että näitä pelejä ei ole vielä tullut euroopan formaateille, eli eivät toimisi suomen ps3-konsoleissa. tulevat kaiketi sitten myöhemmin tänne eurooppaan
     
  4. joheino

    joheino Member

    Liittynyt:
    12.03.2002
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voihan sitä kirjautua "jenkki" tunnuksilla ja shoppailla siellä miten tahtoo.

    Minulla on sekä euro että jenkki tunnukset.
    Olen kokeillut Civilization Revolution ja echochrome demoja
    ja toimivat ihan hyvin 40G euro mallissa.
     
  5. riski

    riski Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Syyttäkäämme saksa- ja ranskalaisia eu storen hitaudesta. Niille pelleille ku pitää sensuroida ja dubata kaikki. Onneksi USA store toimii hyvin eu konsoleilla. Ainoastaan psp pelit aiheuttavat jotain ongelmia eu psp koneessa.
     
  6. Gorilla69

    Gorilla69 Member

    Liittynyt:
    19.10.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oikeesti ranskalaiset ei osaa tehä mitään oikein! :D Toinen maailman sotaki meni iha munilleen :D Voisko joku antaa selvät ohjeet miten tehään jenkki tunnukset tähän keskusteluun? Ja muuten jos on laittanut omat tilitiedot jo eu käyttäjään, voiko laittaa samat tiedot jenkki tunnukselle?
     
  7. kIDe123

    kIDe123 Regular member

    Liittynyt:
    28.06.2008
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jenkki storen pystyy tekemään silleen että haet netistä vaikka jonkun usa:ssa olevan hotellin osoitteet ja ne tiedot mitä tarvii ja muut jutut mä ainakin keksin ite.
     

Jaa tämä sivu