Jos viitsit ni testaappa...tietääpähän sitten tarviiko pilkkoo leffaa vai riittääkö noitten levyjen osto...kiitos etukäteen
Muuten toimii tekstit dangaardin päivityksellä mutta ne häviää aina n. 20 min välein. Takaisin ne saa painamalla pausea ja kelausnappia ja playtä
Kaiken kaikkiaan tosi "epävakaa" laite. DivX leffoja kun deeveedeeltä toistaa niin keskimäärin joka toinen kerta menee jumiin koko laite. Joskus kun menee kansioissa takasin päin, niin koneisto pitää semmosta ääntä kun joku ottais kiinni johonkin. Semmonen RÄ-TÄ-TÄ-RÄTÄTÄ-ääni...Pettymys ollut, vaikka halpa hintanen onkin.
Ostin kyseisen soittimen, koska Philipsin 630:n oli melkoinen pettymys. Tähän mennessä toiminut erittäin hyvin. Kaikki divx, xvid ja mpg/mpeg tiedostot joita olen tarjonnut on toistanut ilman nykimistä tai jumittamista. Ja on pirun hiljainen. Ei minkäänlaisia ääniä. Huonoja puolia olen huonmannut pari : divx tekst tuesta upuu toinen rivi ja teksti pientä ja ilman reunaviivoja. Mp3 cd-levyjä toistettaessa, jos samalla levtyllä/samassa kansiossa paljon biisejä esim. 50+, ei aina tunnista kaikkia biisejä (näinköhän vika cd:ssä, TDK, ja siinä et polttelin noita biisejä useemmalla sessiolla?). Kaukosäädin todella vaatii soittimeen osoittamista, jos ei aivan kohdallaan, ei signaali mene perille. Divx:ään tekstien polttamisesta, joutuuko siis videon uudelleen pakkaamaan kokonaan ? Kauan kestää ? Huonontaako kuvanlaatua ?
3 edellistä newbietä: Josko LUKISITTE tätä foorumia? Ketä kiinnostaa vatvoa jo moneen kertaan käsiteltyjä asioita?
Montako merkkiä alkuperäinen firmis näyttää yhdellä ainoalla rivillänsä? Niin voisi koettaa saada tuolla DirectSubilla saada pelaan. Tuolla aiemminhan oli ohjeet uudemmalle kaksriviselle firmikselle. Pitäskö jotain muutakin asetuksia ottaa huomioon?? Tekstitys "ominaisuuksia" lukuunottamatta näyttäs olevan varsin pörhäkkä peli, ja pelaavan asiallisesti.
40 muistaakseni eli alkuperäiselle firmikselle vois kokeilla arvot 536 40 1 0 ja ruksit vain kohtiin Maximum...ja Right trim(kokeile molemmat myös ilman ruksia jos ei toimi) Noilla arvoilla kaikki pitäis näkyy alkuperäisellä firmiksellä ainakin näin äkkiä ajateltuna...
Jeps, kiitti. Tuntuu pelaavan. Oliko siihen vielä konstia saada teksti näkymään keväthangen valkoista taustaa vasten. Tai saako tuolla DirectSubilla tuota tekstiä alemmas? Tuo Lower subtitles ei taida toimia vakio yksrivisellä firmiksellä kun ei voi lisätä tyhjiä rivejä??
eipä taida saada minkään väristä taustaa eikä alemmas mut onhan siinä eri fontteja mitä voi valita jos ne vaan skulaa,en oo kokeillu uusimmassa 1.51 versiossa on jotain uutta mm saa ite säätää kauan tekstit näkyy
Niin meinasin lähinnä että ei oikein tuo valkoinen teksti näkyny ku oli hanki takana... Mut mulla on se 1.51 enkä löytäny siitä mitään apua fonttien säätöön.
"3 edellistä newbietä: Josko LUKISITTE tätä foorumia? Ketä kiinnostaa vatvoa jo moneen kertaan käsiteltyjä asioita?" Sori, mut eikös tää koko threadi juuri alkanu käyttökokemuksien jakamisesta ?
Eipä taida löytyä apuja valkoiseen taustaan. Muistelin vaan jostain lukeneeni että kun valitsee Firmware / Character valikosta jonkun big font jutun(versio 1.38) niin saa isomman fontin mutta tiedä toimiiko se Unitedissa.
Löyty Podtalje bigfont. Ei vaikutusta. No, tälläkin pärjäilee. Vielä kun ois kaks riviä (samontein kolme). Ei vaan kehtaa vielä päivittää firmistä, kun muuten toimii hyvin.
Tästä ei kai ole ollut vielä puhetta. Huomasin juuri että tekstin nimen ei tarvitse olla identtinen ja leffaan saa useita eri versioita tekstistä jos haluaa esim erikielisiä tai eri soittimille optimoituja tekstejä. Esim. leffa on nimeltään 1.avi 1.fin.srt 1.en.srt 1.swe.srt 1.ger.srt 1.big.srt Nuo kaikki tekstitykset näkyy ja ruudulla näkyy esim "tekstitys 3/5 suomi" tai "tekstitys 2/5 englanti" Näin siis ainakin Dangaardin uudella firmiksellä.
oon kans poltellu suomen ja englanninkieliset tekstit levylle. suomenkieliset 1.srt ja englanninkieliset 1.eng.srt
Mulla ois nyt sellanen Dangaardin uudesta firmiksestä modattu versio missä pitäis olla valkonen tekstitys harmaalla rajauksella ilman muita muutoksia. Jos joku (serial-kaapelin omistaja?) haluaa/viitsii testata toimiiko se niin voi privata mulle meiliosotteensa niin lähetän. En ota mitään vastuuta jos ei toimi tai soitin menee jumii.
Kuinkas kauan teillä meni että maahantuoja lähetti sen päivityslevyn? Mulla tulee nyt 2vk eikä levyä näy. Olen ollut muuten ihan tyytyväinen laitteeseen, mutta onko toi mp3-toisto tosiaan noin onneton? Eli jos kappaleen nimi on tyyliin "01-esittäjä-kappale.mp3", soitin ei näytä ensimmäiset 10 (vai oliko 12) merkkiä sen alusta?. Ihan mahdoton valita juuri se oikea biisi soimaan...