1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

UNITED DVX4067K

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi viuhti 10.08.2004.

  1. muxfolder

    muxfolder Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämäkös se on sitä paljon puhuttua asiakaspalvelua? Jumalauta, en osta kyllä yhtään Disneyn "DVD-levyä" jos ovat kerran tehneet niistä omista standardien vastaisia. Puhumattakaan sitten näistä suurista levy-yhtiöistä jotka pitävät asiakkaitaan lähestulkoon rikollisina jo valmiiksi ja tekevät CD-levyjä jotka ei edes välttämättä toimi kaikissa soittimissa. Anteeksi off-topic, mutta mua vaan v*tuttaa näin normikuluttajana näiden suurten yritysten itse/kusipäisyys.

    Aiheeseen palaten kiitos vaan Temille taas uudesta firmiksestä. Oletettavasti ainakin parempi jos lukee kerran packed bitstreamiä ja tukee vihdoinkin noita muitakin tekstiformaatteja. Niin, tämä oli siis ainakin yksi asia mitä taannoin ihmettelin että miksi ihmeessä vain srt on tuettu.

     
  2.  
  3. Sambe007

    Sambe007 Member

    Liittynyt:
    21.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    laiskuus iskee enkä jaksa lukea koko topiccia läpi korjaako tuo uusin päivitys divx toiston ongelmia oma 4076k tuntuu pätkivän tai sillä lailla hitaasti toistavan divx leffoja
     
  4. miiqu

    miiqu Member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko poistanut Packed Bitstreamin ? Jos vastaus on "Häh Mitäh Täh !?!?" niin kyllä "korjaa".

    Jos taas puhut siitä effekistä jonka huomaa esmes meri-aiheisia luontodokkareita katsoessa (allokko) niin ei tainnut korjata.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2006
  5. Sambe007

    Sambe007 Member

    Liittynyt:
    21.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo vastaus olisi ollut mitä täh häh;) päivitin temin sivuilta sen v6 firmiksen tohon fiilis olisi ollut kuin olisi ostanut uuden soittimen kaukosäädin toimi paljon paremmin divx toistossa toimi sub ja srt tekstit paljon paremmin
    Iso käsi Temille, saat oma kustanne tuopin lähimmällä terassilla ;)
     
  6. Kapparat

    Kapparat Member

    Liittynyt:
    28.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Temin uusi firmis: UNITED 4067M v6 firmware"

    Olisiko kukaan kokeillut asentaa tuota firmistä Euroline DVD 2006: seen?

    Onko toiminut ok?

    Meinaan et itse en saanut tuota firmistä koneeseen sisälle..

    Herjaa "tuntemattomasta" levykkeestä..

     
  7. Finjogi

    Finjogi Member

    Liittynyt:
    14.03.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset temille, k mallini sai uutta elämää v6 firmiksen myötä ja homma pelittää mainiosti!
     
  8. furheri

    furheri Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimiiko Dolby Pro Logic 2 nappula/ominaisuus 4067K soittimessa kun, se on päivitetty tuolla UNITED 4067M v6 firmwarella?

    Onko mitään pugeja ilmennyt?

    Voiko alkuperäisen firmiksen palauttaa takaisin?
     
    Viimeksi muokattu: 15.07.2006
  9. furheri

    furheri Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    OK!
    Päivitin soittimen V6-firmiksellä.....kaikki toimii,tekstit näkyy MAHTAVAA :D !!!

    Kiitokset firmiksestä Temi!
     
  10. muxfolder

    muxfolder Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä päivitin myös ja kyllä nyt on hjuva. Kaikki tuntuu pelittävän ihan loistavasti ja tosiaan kaukosäädinkin (?) toimii ihan eri tavalla. Kiitoksia vaan Temille.
     
  11. lkorhonen

    lkorhonen Member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, kiitos kovasti Temille! Päivitin juuri 4067m:n ja hyvältä näyttää.

    Pieni ongelma minulla on... Sain vasta vanhan Saloran 14" matka-TVn olikohan se Salora MP 37 H1, mutta en saa näkymään siitä tuota Unitedin DVX 4067m väreillä! Näkyy vain mustavalkoisena. Olen yrittänyt kaikkea. Mikä vikana? En saa myöskään näkymään TV-Outin kautta tietokonetta väreillä. Philipsin DVDR 3300H taas näkyy väreillä.
     

Jaa tämä sivu