1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

UNITED DVX4067K

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi viuhti 10.08.2004.

  1. Zombie2

    Zombie2 Guest

    Onneks tätä mallia ei kai enää saa mistään. Tietääkös kukaan hyvää divx soitinta jossa ois myös tää karaoke-toiminto?
     
  2.  
  3. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vähän lisää yhteensopivuusongelmia:

    First Blood & Rambo (R1 USA, Ultimate Edition): Levyt eivät suostu lähtemään pyörimään suoraan käynnistyksestä, pienen taistelun jälkeen ne saa alkamaan suoraan elokuvasta jonka jälkeen vasta pääsee käsiksi myös menuihin. Osa extroista ei toimi vaan ne valitsemalla joutuu Unitedin käynnistysruutuun.

    Female Vampire (R2 Saksa, X-Rated Kult DVD): Extravalikko ei avaudu ollenkaan vaan pompauttaa takaisin päämenuun.
     
  4. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Saattaa olla K-mallissa vääränlainen servo, koska alkuperäisessä
    oli 1.10.20.00 ja ensimmäisessä päivityksessä on 1.13.20.00, mikä saattaa taas aiheutaa dvd-levyjen toimimattomuutta.
    Onko alkuperäisellä firmwarella toiminut alkuperäiset DVD-levyt paremmin?

     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2005
  5. viuhti

    viuhti Member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muistaakseni normaalit ostetut DVD:t ainakin pelasivat alkuperäisellä hyvin, eka Dangaardin päivitys kellisti nekin.
     
  6. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En osaa sanoa koska ajoin koneeseen sen italialaisten firmiksen jotakuinkin samantien kun purin sen paketista.
     
  7. miiqu

    miiqu Member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan ruikkassut tota Zombin Temille heittämää ihka ekaa päivitystä ( 4067K_Original ) (ei mod vaan ihan ihka original) omaan koneeseensa ?
     
    Viimeksi muokattu: 09.06.2005
  8. Ruupertti

    Ruupertti Guest

    Tere,

    Minulla on aivan neitseellinen 4076K päivittämäton versio kirjahyllyssä. On ruvennut risomaan se tekstityksen puutteellisuus. Olette tehneet paljon asian ratkaisemiseksi ja minulle on jäänyt epäselväksi mikä firmis kannattaisi siihen nyt päivittää. Olen siinä käsityksessä, että temin v2-versio olisi paras, mutta onko se suoraan alkuperäisen firmiksen päälle, vai pitääkö tehdä jotain muuta ennenkuin se toimii. Ja onko nimi MTK.bin oikea kun päivittää alkuperäistä laitetta? Vai pitääkö se nyt olla se 4076.bin?

    Kiitoksia etukäteen. Hieno homma että on Temin kaltaisia immeisiä :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.06.2005
  9. miiqu

    miiqu Member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    minä ainakin henk.koht kadun sitä päivää kun päivitin ton laitteen. En tiedä onko mulla sunnuntaikappale tms. mutta alkuperäisessä minä pysyisin. Joillain on temin v2 ollut onnela mutta mulla ei tullut enää divx/xvid katsomisesta mitään kun se alkoi nykimään.

    Muissa päivityksissä laite ei tunnista levyä jos siihen on poltettu 2 tai enemmän aveja. Noita dangaardin päivityksiä ei kannata laittaa kyllä, itku tulee niiden kanssa.
     
  10. muxfolder

    muxfolder Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No eipä kyllä kannata. On kyllä niin surkeita tekeleitä että ihmetyttää miten ovat viittineet julkaista. Ja muistaakseni vielä meinasivat lopettaa päivittämisen kokonaan...
     
  11. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Dangaardin päivitykset on vain uusia firmwareja
    Ei voida miissään nimessä puhua bugi korjauksista, jopa servo versiota on muutettu, mikä sinällään jo saattaa tehdä soittimesta epävakaan.

    Noilla virallisten firwaren tekijoillä on kaiken lisäksi lähdekoodi, joten firmwaren muokkaus parempaan suuntaan pitäisi olla paljon helpompaa kuin esim: MT13x9groupin modaajille.
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2005
  12. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se kaikkein ensimmäisin virallinen päivitys jonka sai ladattua Dangaardin italian sivuilta tunnistaa kyllä.
     
  13. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minun soittimeni tunnistaa kyllä jos levyllä on useampi avi (yleensä 5 tai 6 avia/levy) ja jopa K-mallin firmwareilla
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2005
  14. jugir

    jugir Member

    Liittynyt:
    06.09.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Nyt on löytynyt TODENNÄKÖISESTI

    yhteensopiva divx soitin aika mukavilla ominaisuuksilla, katsokaapas itse

    http://www.sigmatek-players.com/xm-400/index.php?lang=en

    tukee mm. dts downmix, dvd-audio ja sacd.

    servoversiot täsmää, remote ja button pitää vaihtaa...

    Voisiko joku KAAPELILLA varustettu henkilö kokeilla flashata oman soittimensa tuolla ja katsoa toimiiko?

    PS. Tuossa on huomattavasti uudemmat "core" ohjelmistot (8032,RISC,DSP), mitä missään muualla. Myös servo on uudempi versio.

    unoffical versio löytyy:

    http://www.sigmatek-players.com/xm-400/index.php?page=download#firmware1A1207chiesa10

    T: Jugi, kertokaahan kommentteja :)
     
  15. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mutta eri prosessori Unitedissa DE ja Sigmatekissä EE
     
  16. jugir

    jugir Member

    Liittynyt:
    06.09.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    prosessorihan on noissa molemmissa sama, MTK1389 prosessorista on sitten tehty eri "revisioneja", esim. MTK1389GE on kuten DE, MUTTA se on vanhempaa ja hieman "halvempaaa" ja laaduttomampaa erää.

    Edelleen, voisiko joku kaapelin omistavata flashata K mallin unitedin, tuon kokohan on yli kaksi megaa.

    Ja vinkkinä kaikille, kannattaa käyttää sitä mabreakerin sivulta löytyvää firmistä, siinä on uudemmat "modulit" kuin tuossa temin:n versiossa (ainakin jossain välissä oli).

    Esim. disney dvd:ssä tulevat hämärät bugit, leffa pysähtyy yms. on siinä korjattu.

    T: Jugi
     
  17. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minulla on jo modi tuosta mabreakerin versiosta, joka on ollut minulla käytössä jo pidemmmän aikaa United 4067M soittimessa , mutta en ole vielä laittanut sitä sivulleni. (ehkä huomenna laitan)

    Muutokset: Täydet tekstitysrivit , muokattu tiedostoselain ja uudet selain-ja testitys fontit
     
  18. Peteju

    Peteju Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2004
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oliko temiltä tullut nyt siis jokin uusi firmware joka kannattaisi päivittää, mulla on tuo Eurolinen DVX2006 soitin jossa on se temin aiempi firmware tosin en muista että mikä, kuitenkin
    tekstit ovat keskellä ja niissä on tummaharmaa tausta.
    Merkkejä ei jää uupumaan koska kaikki sopii ruutuun.
    taisi olla tämä united4067k firmis jos en ihan väärin muista.

    kaikki toimii muuten hyvin paitsi että joskus tahtoo
    leffat pätkiä, ja toiseksi se että Xvid toisto parani huomattavasti
    kun viimeksi päivitin soittimen eli soittimen alk peräisellä firmwarella xvid toisto oli tuskaa.

    siis onko tässä uudessa firmwaressa niin merkittäviä muutoksia
    että uudelleen päivitys olisi kannattava?

    kiitokset temille firmwareista jotka todellakin toimii!

    -Pete
     
    Viimeksi muokattu: 22.06.2005
  19. kluoma

    kluoma Member

    Liittynyt:
    29.12.2003
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko sulla Teme tuohon K-malliin sellaista firmistä missä olisi nuo viimeisimmät core filet käytössä?
     
  20. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei ole
     
  21. Zombie2

    Zombie2 Guest

    Toimiiko tuo karaoke-toiminto millään Temin firmiksellä?
     

Jaa tämä sivu