Onneks tätä mallia ei kai enää saa mistään. Tietääkös kukaan hyvää divx soitinta jossa ois myös tää karaoke-toiminto?
Vähän lisää yhteensopivuusongelmia: First Blood & Rambo (R1 USA, Ultimate Edition): Levyt eivät suostu lähtemään pyörimään suoraan käynnistyksestä, pienen taistelun jälkeen ne saa alkamaan suoraan elokuvasta jonka jälkeen vasta pääsee käsiksi myös menuihin. Osa extroista ei toimi vaan ne valitsemalla joutuu Unitedin käynnistysruutuun. Female Vampire (R2 Saksa, X-Rated Kult DVD): Extravalikko ei avaudu ollenkaan vaan pompauttaa takaisin päämenuun.
Saattaa olla K-mallissa vääränlainen servo, koska alkuperäisessä oli 1.10.20.00 ja ensimmäisessä päivityksessä on 1.13.20.00, mikä saattaa taas aiheutaa dvd-levyjen toimimattomuutta. Onko alkuperäisellä firmwarella toiminut alkuperäiset DVD-levyt paremmin?
Muistaakseni normaalit ostetut DVD:t ainakin pelasivat alkuperäisellä hyvin, eka Dangaardin päivitys kellisti nekin.
En osaa sanoa koska ajoin koneeseen sen italialaisten firmiksen jotakuinkin samantien kun purin sen paketista.
Onko kukaan ruikkassut tota Zombin Temille heittämää ihka ekaa päivitystä ( 4067K_Original ) (ei mod vaan ihan ihka original) omaan koneeseensa ?
Tere, Minulla on aivan neitseellinen 4076K päivittämäton versio kirjahyllyssä. On ruvennut risomaan se tekstityksen puutteellisuus. Olette tehneet paljon asian ratkaisemiseksi ja minulle on jäänyt epäselväksi mikä firmis kannattaisi siihen nyt päivittää. Olen siinä käsityksessä, että temin v2-versio olisi paras, mutta onko se suoraan alkuperäisen firmiksen päälle, vai pitääkö tehdä jotain muuta ennenkuin se toimii. Ja onko nimi MTK.bin oikea kun päivittää alkuperäistä laitetta? Vai pitääkö se nyt olla se 4076.bin? Kiitoksia etukäteen. Hieno homma että on Temin kaltaisia immeisiä
minä ainakin henk.koht kadun sitä päivää kun päivitin ton laitteen. En tiedä onko mulla sunnuntaikappale tms. mutta alkuperäisessä minä pysyisin. Joillain on temin v2 ollut onnela mutta mulla ei tullut enää divx/xvid katsomisesta mitään kun se alkoi nykimään. Muissa päivityksissä laite ei tunnista levyä jos siihen on poltettu 2 tai enemmän aveja. Noita dangaardin päivityksiä ei kannata laittaa kyllä, itku tulee niiden kanssa.
No eipä kyllä kannata. On kyllä niin surkeita tekeleitä että ihmetyttää miten ovat viittineet julkaista. Ja muistaakseni vielä meinasivat lopettaa päivittämisen kokonaan...
Dangaardin päivitykset on vain uusia firmwareja Ei voida miissään nimessä puhua bugi korjauksista, jopa servo versiota on muutettu, mikä sinällään jo saattaa tehdä soittimesta epävakaan. Noilla virallisten firwaren tekijoillä on kaiken lisäksi lähdekoodi, joten firmwaren muokkaus parempaan suuntaan pitäisi olla paljon helpompaa kuin esim: MT13x9groupin modaajille.
Se kaikkein ensimmäisin virallinen päivitys jonka sai ladattua Dangaardin italian sivuilta tunnistaa kyllä.
Minun soittimeni tunnistaa kyllä jos levyllä on useampi avi (yleensä 5 tai 6 avia/levy) ja jopa K-mallin firmwareilla
Hei! Nyt on löytynyt TODENNÄKÖISESTI yhteensopiva divx soitin aika mukavilla ominaisuuksilla, katsokaapas itse http://www.sigmatek-players.com/xm-400/index.php?lang=en tukee mm. dts downmix, dvd-audio ja sacd. servoversiot täsmää, remote ja button pitää vaihtaa... Voisiko joku KAAPELILLA varustettu henkilö kokeilla flashata oman soittimensa tuolla ja katsoa toimiiko? PS. Tuossa on huomattavasti uudemmat "core" ohjelmistot (8032,RISC,DSP), mitä missään muualla. Myös servo on uudempi versio. unoffical versio löytyy: http://www.sigmatek-players.com/xm-400/index.php?page=download#firmware1A1207chiesa10 T: Jugi, kertokaahan kommentteja
prosessorihan on noissa molemmissa sama, MTK1389 prosessorista on sitten tehty eri "revisioneja", esim. MTK1389GE on kuten DE, MUTTA se on vanhempaa ja hieman "halvempaaa" ja laaduttomampaa erää. Edelleen, voisiko joku kaapelin omistavata flashata K mallin unitedin, tuon kokohan on yli kaksi megaa. Ja vinkkinä kaikille, kannattaa käyttää sitä mabreakerin sivulta löytyvää firmistä, siinä on uudemmat "modulit" kuin tuossa temin:n versiossa (ainakin jossain välissä oli). Esim. disney dvd:ssä tulevat hämärät bugit, leffa pysähtyy yms. on siinä korjattu. T: Jugi
Minulla on jo modi tuosta mabreakerin versiosta, joka on ollut minulla käytössä jo pidemmmän aikaa United 4067M soittimessa , mutta en ole vielä laittanut sitä sivulleni. (ehkä huomenna laitan) Muutokset: Täydet tekstitysrivit , muokattu tiedostoselain ja uudet selain-ja testitys fontit
Oliko temiltä tullut nyt siis jokin uusi firmware joka kannattaisi päivittää, mulla on tuo Eurolinen DVX2006 soitin jossa on se temin aiempi firmware tosin en muista että mikä, kuitenkin tekstit ovat keskellä ja niissä on tummaharmaa tausta. Merkkejä ei jää uupumaan koska kaikki sopii ruutuun. taisi olla tämä united4067k firmis jos en ihan väärin muista. kaikki toimii muuten hyvin paitsi että joskus tahtoo leffat pätkiä, ja toiseksi se että Xvid toisto parani huomattavasti kun viimeksi päivitin soittimen eli soittimen alk peräisellä firmwarella xvid toisto oli tuskaa. siis onko tässä uudessa firmwaressa niin merkittäviä muutoksia että uudelleen päivitys olisi kannattava? kiitokset temille firmwareista jotka todellakin toimii! -Pete
Onko sulla Teme tuohon K-malliin sellaista firmistä missä olisi nuo viimeisimmät core filet käytössä?