mulla on jonkunverran lukuongelmia DVD-R: ien kanssa. Pitää hirveetä rutinaa ja pauketta, jos ei pidä ääntä niin pätkii DVD suunnattomasti. Ei muuta kun power on off kaukosäätimestä, laitteesta, luukkua auki ja luukkua kiinni niin jossain vaiheessa lähtee toimimaan. Vaihtoon en ilkiä viedä kun mulla oikeesti kuuluis olla se 4067M (se ei-karaoke) malli mutta niillä ei viimeksi ollu takuuvaihtaa noita M:iä hyllyssä niin sain K mallin. Muuten ei ole kyllä valittamista. Tää päivitys ei kyllä mulla toimi. esim. American Idolin uusin jakso (kuten muutkin) menee ihan kyykkyyn. Kuva ja ääni pätkii niin perkeleesti, asensin päivityksen uudestaan juuri kuten ohjeissa neuvottiin (kuten olin tehnyt ekallakin kerralla) mutta ei ollu iloa. Iskin aiemman päivityksen sisään ja nyt toimii bueno. Sääli sinänsä, toi valikko ja tekstitykset ruletti 100-0. Eipä niistä mulle ole iloa jossei itse leffaa näe. edt. Ja tossa aikasemmassa versiossa (mabreaker) kone ei tunnista levyä jos on >1 avi levyllä. Kuten ei Sib77: vääntämässäkään. Kaikkea ei vaan näköjään saa. [Nämä ominaisuudet mahdollisesti vain minun laitteessani, kaikki päivitykset on asennettu useamman kuin kerran ja kyllä ne oikein on asennettu]
Mulla meni tää dvx4067k paskaks ja vaihdoin sen dvx6069:iin. Entiä mikä siinä meni rikki mutta just just suostu menee päälle, mutta levy koteloo ei suostunu avaamaan. dvx4067k oli muuten ihan hyvä, mutta taru sormusten herra extend editionin dokumentteja ei toistanu kunnolla.
Kiitos ja ylistys Temi, firmware on loistava, ja samalla osoittaa kuinka Dangaardin pitäisi hävetä. "Päivitys on lopullinen", ja paskat!
Joo, näin väittivät ainakin kun henk.koht. asiaa tiedustelin ja listasin ainakin viisi epäkohtaa nykyisessä päivityksessä. Jonkun pitäisi kyllä oikaista noita toheloita...
Jos Temi vielä vaihtaa sen ledin värin toisinpäin niin olis ihan rok. Meneehän tää näinkin enemmän kuin hyvin, mutta hieman hassu kun muut laitteet on punaisella ja soitin vihreenä
Soittelin Anttilaan että johko tän (4067K tai 4067M) sais vaihdettua uuteen ja alkoi epäilyttämään sellanen asia että tää ei ehkä tuekkaan dvd -+ R/RW: tä. Pelkästään DVD-Videota. Which is nice. Onko joku erimieltä ? Ohjeissa eikä missään dokumentaatiossa mitä minä löydän ei puhuta mitään dvd-+: sta. Voiko DVD+- olla DvD-Video ? vai tarkoittaako DVD-video aitoa alkuperästä prässättyä ? minä epäilisin että DVD-Video on vaan standardi eikä se ota kantaa DVD-+: sisyyteen.
Täällä toimii dvd-r dvd+r dvd-rw dvd+rw oli sitten mitä tahansa niille poltettu. Jos omasi tökkii niin vaihtoon vaan.
Heh.. Porukat vie vaihtoon minkä kerkee. Tuli vaan mieleen että kunnon tusinatavaraa noi Unitedit. Itsehän en ole vielä testannut noita poltettuja DVD-levyjä mutta pitänee pelätä valmiiksi pahinta.
Siis jos se tökkii niin kuin mulla tekee suunnilleen kaikissa elokuvissa niin siihenkö ei auta mikään muu kuin vaihtoon vieminen? Temin firmware toimii hyvin! Sanokaahan mikä firmware kannattaa laittaa sisään jos vie huoltoon? Kenties se unitedin paska?
mulla toimii Divx hyvin, ei mitn ongelmia. DVD+-R: ien kanssa on sellasta Suunnatonta katsomisongelmaa. Sama DVD toimii joskus juuri niinkuin DVDiden pitääkin joskus taas ei lähde edes pyörimään. Joskus näkyy niin hyvin kun olla ja voi mutta kone pitää älytöntä vikinää. Joskus tääs näkyy 3sec pysähtyy 1sec, näkyy 3sec pysähtyy... En oikein tiedä mikä noista unitedin päivityksistä pitäis laittaa kun ei niistä mikään toimi Mulla niistä jälkimmäinen päivitys pätkii laitetta kokoajan, siis ihan sekunniksi lähtee ihan kuin virta pois, telkkakin vaihtaa scarttikanavalta pois ja takas. Toi ensimmäinen niistä alkuperäseistä tekeleistä on mun takuufirmis suosikki. Nyt poltin 2 DVD: tä mitkä molemmat toimii bueno. Ei uskalla viedä vielä Anttilaan kun naikkonen oli sitä mieltä että tuon pari DVDtä näytille niin nähdään missä vika Lupas tosin vaihdossa 4069 mallia tarjolle. Onhan tässä onneks 2 vuoden takuu joten vuoden piästä kun menee päreiksi saattaa olla luvassa jo ihan asiallinenkin peli vaihdossa.
Temin firmware wörkkii ilmeisesti paremmin myös eurolinen dvx2006 vehkeessä, tekstit tuppaa häviämään välillä ja dolby pro logic nappi saa vehkeen sekasin siis tolla nykysellä muokatulla 4067k firmiksellä mutta periaatteessa jos kopsaan mtk remakerilla button tablet tosta vanhasta niin pitäs toimia napitki oikee tol temin firmiksellä? -Pete
button table = etupaneelin napit remote table = kaukosäätimen napit noissa kaikissa Unitedin 4067M/K firmwareissa on täsmälleen samanlaiset remote-ja button-tablet (olen tarkistanut hexaeditorilla) tuohon minun sivulta löytyvään firmwareen on otettu Remote-ja button-tablet Mabreakerin firmwaresta: (United v4.06)
Jees hyvin pelittää paljon paremmin kuin aiemmin! tekstit ei häviä ja kiraimia ei puutu. etupaneelin napit toimii piti vaan ensiksi keksiä miten tota mtk remakeria käytetään kiitokset -Pete
Temin firmis on kyllä tekstitysten kannalta paras, mutta parin aidon DVDn kanssa on ollut ongelmia extrojen/musiikkivideoiden kanssa. Esim. kun yrittää valikossa valita jotain niin se pysähtyy siihen ja lataa levyn alusta. Ja KVCD-levyjen kanssa ei taida toimia tekstitykset? Edelliset toimivat ainakin MaBreakerin firmiksellä... Itse elokuvien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia?
Minulla toimii loistavasti, jopa paremmin kuin soittimen oma alkuperäinen aikanaan.. Mtk remakerilla on mahdollista muokata soittimen softaa ihan miten vain omanmielensä mukaan, mm omat taustakuvat & valikot kunhan vain tietää mitä on tekemässä. Mutta itse kuitenkin odottelen näitä dvx dvd tallentimia jotka olisi kyllä huippu menekki! Ei kenelläkään olisi minkään eurolinen dvx soittimen alkuperäistä firmwarea? kun tarvisi sen soittimen taustakuvan että olisi hieman siistimmän ja aidomman näköinen valikoiltaankin. Euroline DVX 2005 Euroline DVX 2006 jonmmankumman firmware käy tarkoitukseen taikka ihan kuvakaappaus siitä soittimen taustakuvasta jossa EUROLINE logo -Pete
Firmwaren muokkauksessa pitää huomioida Flash Muistin koko (Eurolinessa luultavasti 1MB) Tuossa minun sivulta löytyvässä firmwaressa on juuri tuo koko ihan maksimisaan. MTK Remaker kyllä ilmoittaa kun koko menee liian suureksi. Jos firmware menee liian suureksi on vaarana, että soitin menee jumiin, jonka jälkeen ainoa tapa päivittää on Sarjakaapeli (puhelimen datakaapeli).
tos 2006 mallissa tais olla jotain 2megaa jos en ihan väärin muista, mutta tosiaan loistavasti toimii ja Xvid toisto parani huomattavasti tolla firmwarella! -Pete
Mulla ilmeni samanlainen vika yhden alkuperäisen suomijulkaisun kanssa ihan vakiofirmikselläkin: Levyllä on kaksi versiota samasta elokuvasta eri kuvasuhteilla, mutta toinen ei suostu käynnistymään vaan "boottaa" levyn uudelleen.
Päivitin 4067K soittimeni uusimmalla virallisella softalla ja saatoin tehdä se hiuksenhienosti "väärin" eli poistin levyn kun soitin tyrkkäsi levykelkan ulos. Levykelkka sulkeutui päivityksen jälkeen ihan normaalisti ja soitin "käynnistyi" uudella softaversiolla. Ongelma on että RGB ja YUV signaalien päällelaitto ei enää onnistu. (RGB oli käytössä ja soitin siirtyi perus video signaaliin päivityksen jälkeen vaikka valikoissa oli edelleen RGB valittuna) Asetusten resetointi tehdas asetuksiin ei vaikuttanut yhtään mitään, RGB tai Yuv ei mene päälle enää. Dangaardin päässä henkilö arveli että ilmiö olisi joshtunut siitä että levyä ei olisi saanut ottaa pois silloin kun levykelkka tuli ulos... mikä vaikuttaa aika omituiselta, sillä edellinen päivitys (se ensimmäinen virallinen) pyysi ottamaan levyn pois kun kelkka tulee ulos.. Kokeilen tänään uudelleenpäivitystä,. saas nähdä mitä tapahtuu. Onko muilla vastaavia kokomuksia päivityksestä?