1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

UNITED DVX4067K

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi viuhti 10.08.2004.

1. Dude84

Dude84 Guest

romero,en ole millään muulla foorumilla kirjoittanut kusipää.
    Yritä tajuta idiootti,eikö menee päähän??
    Helvetti sentään.

2.  
  3. peolme

peolme Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pge kirjoitti:
    Unohtakaa tuo virallinen päivitys. Kas tässä ratkaisu tekstitysongelmiin. Itse olen tehnyt muutamia leffoja kiinteille tekstityksille. Helppoa, eikä vie paljon aikaa. ohjelmat ovat ilmaisia. Sitten vaan poltto levylle ja toimii...
    Vaatii tietysti oikeat koodekit. Tuolta löytyy tosi pätevät ohjeet.
    http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm

Just testasin ja hyvin toimii, ohjeet hyvät.
    En laita minäkään firmwarea, kun toimii näköjään muutenkin.
    Teko vie muutaman hetken aikaa, so what.
    Kiitti Pege.

4. Stalker84

Stalker84 Guest

Soitin jäi A Midnight Clear CD2 dvdripin 20min jäljellä leffaa täysin jumiin,kuulokkeista kuului pitkä piip ääni?

Onpas huono valmistaja tuo United?

5. torre007

torre007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse möin ton soittimen ja ostin PHILIPS dvp630/02 ja tekstit näkyy kummatkin sub ja srt hyvin tolla philipsin virallisella päivityksellä ja sitten tossa pelaa leffat todella hyvin mitkä ei pelannut ollenkaa unitedis.

6. torre007

torre007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse möin ton soittimen ja ostin PHILIPS dvp630/02 ja tekstit näkyy kummatkin sub ja srt hyvin 2 rivillä jopa 3 tolla philipsin virallisella päivityksellä ja sitten tossa pelaa leffat todella hyvin mitkä ei pelannut ollenkaa unitedis.

7. Stalker84

Stalker84 Guest

Tuo philips kiinnostaisi.
    Toistaako se myös xvid?

Mistä ostit sen ja paljonko maksoi?
    Netanttilassa maksaa 139€, onko tuo halpa?

8. torre007

torre007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse maksoin ton 139E ja ostin Anttilan kodin ykkösestä.Parempi soitin ainakin kun toi United.Hermot meinas mennä senkaa.:-|.Toistaa Xvid.

9. torre007

torre007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minäkin tein kiinteillä teksteillä ennen mutta aikaa se vie ja mun mielestä kuvan laatu heikkeni.Mutta kyllähän niitä kattoo ihan kevyesti.

10. Dude84

Dude84 Guest

Miten saan tekstityksen näkymään kokonaan??

Näkyy vain yksi rivi.

11. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Ensimmäisellä julkisella päivityksellä sai, miinuksena kapulan dolby-toiminto sekoilee. Tuon tietysti luit jo edellisistä viesteistä.

12. Dude84

Dude84 Guest

Okei.
    Onko parempaa virallista päivitystä tulossa koskaan?

Mikä hitto näitä United soittimia vaivaa?
    Unitedin täytyy olla surkein dvd-soitin valmistaja.

Tämän uuden 4067 mallin kanssa on samoja ongelmia kuin edellisen 5067 mallin kanssa jonka palautin anttilaan ja sain tilalle tämän 4067.

Ongelma on samanlainen kuin 5067:ssä eli soitin ei toista kaikkia levyjä.
    Tämä 4067 kyllä toisti levyt jota 5067 ei toistanut ja luulin että kaikki on ok.

Mutta nyt huomasin että esim I,Robot R2 bonusm dvd ja Top Gun R1 bonus dvd eivät toimi ollenkaan mutta tietokoneella ja vanhassa sonyn soittimessa toimivat täysin.

Muilla ollut ongelmia United merkin kanssa?
    Miten voin olla ainoa??

United4067 ketjussa on satoja viestejä,miksi kellään ei ole ongelmia Unitedin kanssa?

13. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi hyvä helvetti, on todettu jo ties kuinka monta kertaa että United ei ole mikään satavarma soitin ja valmistuseriin on mahtunut paljon vikayksilöitä, joten mitä tuota vielä ihmettelemään: Kyseisenmerkkistä laitetta hankkiessa riskit ovat tiedossa. Ehkeivät ne kuitenkaan niin susia olekaan koska moni on ollut tyytyväinen soittimeensa - kuten minäkin - ja mitä aitojen DVD-levyjen toiston ongelmiin tulee, niin olen itsekin törmännyt yhteen levyyn joka ei suostunut toimimaan ihmisiksi (Bride Of Chucky R2) mutten ole tullut asiasta aiemmin maininneeksi koska en pitänyt sitä mitenkään kovin merkittävänä.

Jos Unitedia luulee surkeimmaksi soittimeksi niin kannattaa kokeilla Brainwavea.

14. muxfolder

muxfolder Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän toi virallisen tahon päivitysinto ihmetyttää kovasti. Voisivat kyllä edes korjata ton firmwaren niin että edes se toimii soittimen kanssa moitteettomasti. Liekkö sitten pirulaiset jo todenneet laitteen toivottomaksi tapaukseksi... Mutta, mutta.. Kyllä noi riskit oli mullakin tiedossa kun soittimen hankin ja toistaiseksi olen ollut enemmän yllättynyt positiivisesti. Toimimattomia levyjä ei ole vielä minun eteen tullut, mutta jos niitä alkaa useampia tulemaan niin sittenpä tiedetään mitä tehdä. Eli ostetaan laadukkaampi tilalle.

15. Dude84

Dude84 Guest

Entäs onko tuo nyt totta että divx toisto menee pilalle jos virallisen päivityksen asentaa?

16. Dude84

Dude84 Guest

Mikä on paras firmware United 4067:lle??

Niitä on niin pirun paljon :(

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.02.2005
  17. torre007

torre007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuulin jostain ettei edes tule uutta päivytystä tuohon soittimeen.Dangaard ei edes vastaile kysymyksiini kun kysyn asiasta.Suosittelisin muitakin vaihtamaan soitinta.

18. Dude84

Dude84 Guest

No juu,tämä on viides ja viimeinen United soitin minulle.

19. miiqu

miiqu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla toimii poltettu Shrek (DVD) nykien, eipä keljuta koska toinen Disneyn leffakaan ei toiminut. Muissa DVDissä ei ole ollut ongelmia.

2 divx/xvid pätkää on jättänyt toimimatta Ring of the Niebelungs ja Final Cut. Ihan alussa nykäs kerran ja jumahti sekunnin piästä kokonaan.

edit. Shrek korjaantu polttamalla 2.4x 8x sijaan. Ei ollukkaan soittimessa täysin vika :D

Viimeksi muokattu: 02.02.2005
  20. Dude84

Dude84 Guest

Onko Final Cutista tullut jo dvdrip?

21. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu