Minulla tuli vastaan uus leffa josta poistin packet bitstreamin ja tein kaikki jipot. Silti bugittaa kovasti, tämä vaatii tarkempaa tutkimista!
SiB - eikö sulla oo ollu mitään epämääräisiä häiriöitä uuden firmiksen kanssa,mulla on aika ajoin ihme häiriöitä. Samat filut saattaa nykiä tänään vaikka eilen eivät nykineet yms. Onko kukaan kokeillut tätä Mabreakerin firmistä missä on ehkä korjattu tuo Dolby Pro bugi? Modified Lumatron 1020 firmware v05.00.04.08 - DivX .sub & .smi suppurt - Outlined & Centered DivX subtitles - Separated & Bigger DivX subtitle font - Unique Backround and Browser background images - Fixed DivX Dolby Pro remote controller bug ?? - Patched United remote controller and front panel buttons - Finnish menu language Mistäköhän saisi käytettynä tai mahdollisimman halvalla jonkun näistä datakaapeleista? http://personal.inet.fi/koti/mabreaker/mabreaker/mediatek/programs/images/phone_connector.gif
kiitos temi.. Packed bitstream'n poiston jälkeen toimii .. harmi vaan et on pakko hankkia prkeleesti uusia levyjä et saa kaikki leffat toimimaan ..
No kun kerran on saanut toimimaan niin on ne sitten toiminut. Tuosta Dolby bugista, että jos äänet ei toimi ja kone tilttaa niin olet yrittänyt purkaa monikanavaäänet stereoäänestä -> tilt. Eli paina menu ja valitse downmix->stereo ja Dolby pois niin ainakin toimii. Jos kuva vähän tilttaa niin kelaa oikealle ja play niin jatkuu. En ole kokeillut uutta firmistä, olen tyytyväinen tähän.
Käykö mabrekerin 4067m mallin firmis k-maillin soittimeen? Ja sitten kuinka se toimiin noin muuten että onko siinä bugeja enmmän vai vähemmän tähän dangaardin firmikseen verrattuna?
Niin... tuosta .srt tekstitysten toimimaan saamisesta. Itselläni tekstit eivät toimi mikäli polttaa leffa.avi ja leffa.srt tiedostot suoraan cd-levyn juureen. Tekstitykset toimivat vasta kun tiedostot polttaa cd:lle johonkin kansioon nimeltään vaikkapa CD1\
Minulla toimii suoraan juuresta. Ja aikaisemmin m-mallin firmis on toiminut normaalisti k-mallissa, kokeile.
Osaisko muuten joku kertoa, mitä eroa noilla M ja K malleilla on? Onko tuohon Unitediin olemassa firmwarea, joka tukee kolmen rivin tekstitystä, tyylin Yamada 6600? Ja United ei taida toimia suoraan esim. Yamadan, Yakomon tai Procasterin firmwarella?
Onko muuten .sub tekstityksille tukea missään saatavilla olevissa firmiksissä? Alkuperäisessä 4067k mallissa sub tekstitykset toimivat, mutta ne olivat virallisesta päivityksestä poistuneet.
Ohjelma jolla saa divx-tekstejä alemmas:YModify 04-11-24 http://www.medvedek.org/pyps/ "Y-modify ohjelmaa olen kokeillut united 4067m mabreakerin firwareen. ohjelma todellakin siirtää tekstit alemmaksi. Mitä suuremman luvun ohjelmaan syöttää sitä alemmaksi teksti siirtyvät." - temi 2 riviä alemmas pitäis onnistua n. arvolla 460
Mitä mieltä te unitedin käyttäjät olette tuosta soittimesta mabreakerin firmiksellä?Onko kokonaisuus hyvä? Vai kannattaisko hommata esim. procaster? Toimiiko mabreakerin firmiksessä se mp3+jpeg yhdistelmä?
Mabreaker on julkaissut ainakin 5 eri firmistä 4067M mallille joten kertokaa tästä lähtien mitä niistä tarkoitatte,vai mitä?
toistaako tää laite dvd-r ja dvd+r levyjä... onko toi tekstitys ongelma saatu kuntoo et kannattaako mun ostaa tää laite vai philipsin vai pioneerin divx soitin?!
ne jotka haluaa firmiksen jonka saa Dangaard'ista, eli se virallinen firmware.. mailatkaa info@kimbot.net, niin pistän image filen siitä cd'stä tuleen .. tai jos jollain on jotain saittii minne sen voi uploadata niin ilmottakaa vaan..
mrkim - Jos tarjoudut tekemään tuollaista niin velvollisuutesi on myös kertoa että tuon virallisen päivitysCDn ohjeissa sanotaan näin: "Mahdollisen vian ilmetessä tulemme aina vaatimaan tämän kirjeen ohessa tulleen CD-levyn laitteen mukana huoltoon. Ilman levyä takuu raukeaa." Eli itse poltetut levyt ei taida ihan kelvata?
virallinen cd levy on ihan tavallinen poltettu cd.. johon on kirjoitettu dvx4076K software upgrade.. ja tarkoitus on nyt vaan lähettä image file niille jotka haluaa uuden firmiksen mutta ei jaksa odotta et se tulee postissa .. mulla se kesti yli 2 viikkoa .. joten jos nyt haluaa et .srt toimii.. niin vetää uuden firmixen siihen ja odotta et se niiten levy tulee postissa.. ohjeet mitkä tuli mukana niin lukee samassa mailissa..
Mistähän löytyisi ohjeita remakerille. Onko joku yrittänyt mulkata noita firmiksiä että niihin sais sub tuen? Jos ei niin mistähän ja millä ohjelmalla näistä firmiksistä löytyy ne tekstitys formaattien tuet ja pystyykö sinne lisäämään jotenkin/jollain menetelmällä näitä? olikohan nyt tarpeeks hankalasti selitetty.