1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

United Dvx4066 divx-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi xmasa 16.12.2003.

  1. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    outoa, eli ajoit ensin 1pässin, ja sit samalla filellä 2pässin, jotkut ohjelmat tekee ne peräkkäin automaatisesti ja keräävät ekalla vain tietoa 2pässiä varten. Toi kuulostaisi kun sillä ei olisi tietoja 2pässiä varten.
     
    Viimeksi muokattu: 21.01.2004
  2.  
  3. joojoo74

    joojoo74 Member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jee mun united heräs henkiin ,kun opin laittaan kiinteet subit xvideihin. Voi ootella subi firmware päivitystä vähän paremmilla mielin :)
     
  4. ZapMan

    ZapMan Member

    Liittynyt:
    22.01.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei ! jj74 Laitatko tietoon miten ne subit sait. Mulla tulee vain virheilmoituksia vähän
    joka ohjelmalla. Ois kiva kokeilla "oikeilla"
    asetuksilla ja ohjelmilla.
     
  5. synapse00

    synapse00 Guest

    Tietääkö joku onko tuossa unitedin mallissa sellasta ominaisuutta että kuvaa sais venytettyä. Toisin sanoen et mustat palkit sais pois laajakuvatöllössä.

    Zoom toimintohan ottaa ne pois, mutta se leikaa kans sivuilta, tai siis osa kuvasta menee reunojen yli sillon. Omassa telkkarissa kun ei venytys asetukset riitä.
     
  6. pelaine

    pelaine Guest

    Nyt se sitten saapui United kotiin. Onko muilla kokemuksia siitä, että "samanoloiset" divx-leffat voivat olla hyvinkin erioloisia ruudulla. Esimerkkinä paljon tummia sävyjä sisältävät uudetkin (lue:mahdollisesti uudella codecilla pakatut) leffat sisältävät paljon "pintoja" eli puuroutuvat pahasti.

    Veikkaan, että tässä on kyse siitä, että laitteen oma codec ei ole ihan samassa iskussa kuin PC:n vastaava.

    Onko kukaan vertaillut eri codeceilla (3/4/5) pakattujen leffojen laatua ?

    Muutenhan laite näyttää hyvältä, 7 leffaa, n. 1000 mp3:sta tai n. 4000 kuvaa per levy ovat juuri niitä mitä tästä laitteesta lähdettiin hakemaan.

    Tietääkö joku muuten miten codec päivitetään tähän vai tuleeko se mahdollisten uusien firmisten kautta kun se aika tulee, että siirrytään vaikka 6.x codeciin...

    Pete
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.01.2004
  7. joojoo74

    joojoo74 Member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Virtual dub mod ohjelma (tuli gordian knotin mukana) ja vob sub
    Avaa virtual dubbi -> file>open video file>video>filters>add>load ja tähän haet vob sub kansiosta textsub.vdf filun ja sit haet sen siitä listasta mikä siihen aukeaa mulla se on textsub 2.23>ok>tulee ikkuna mihin haet sen .sub filen sitte siinä kun valitaa se subi ni siinä alla on fps valikko laitoin siihen 23.976 ja avaa >ok>ok>file >save as...>tallenna nimellä mikä vaan mut ennen tallennusta sieltä alhaalta valitset pakkaus codekin mä laitoin xvid ja sit tallenna.
    Ja sit menee n1,5-2h n700mb pätkän subittamiseen. (Avautuvassa ruudussa pitäis näkyy filmi ilman textejä ja vieressä texteillä)

    toivottavasti auttoi mä tappelin viikon ku oon nyyppä :)
     
  8. jarkko1

    jarkko1 Guest

    Jatkoa vielä tuohon edelliseen..Nimittäin osaiskohan joku neuvoa mikä oikein mättää kun tuota textsub.vdf tiedostoa ei löydy mistään vaikka olen asentanut tämän Vobsubinkin-siellähän se piti olla mutta kun ei vaan ole.
    -J-
     
  9. uke75

    uke75 Guest

    Jarkko1 :

    textsub.vdf löytyi ainakin mulla virtuadub/plugins hakemistosta.
     
  10. uke75

    uke75 Guest

    En löydä tuota mainitsemaasi kohtaa jossa voi valita tekstityksen frameraten, eikä tekstit ole synkassa leffan kanssa. Mitkä versiot ohjelmista sulla on käytössä??
     
  11. olka

    olka Guest

    Hei. Tänään tuli kotiin toi united 4066M. Kävin katteleen sitä firmwarea sieltä italiaano sivustosta, mutta en saanu tulemaan.(Sain kyllä jonku pdf tiedoston koneeseen.) Olisiko jollain vinkkiä mistä kiikastaa, luulen että käyttäjässä...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.01.2004
  12. olka

    olka Guest

    Käyttäjässä vika!! :( Homma kunnossa ainakin näiltä osin
     
  13. versus

    versus Guest

    JOOJOO74, ei homma oikein toimi...en löydä sitä textsub.vdf tiedostoa mistään? oisko ratkaisua ongelmaan. sitä ei siis löytyny ees sieltä pluginseistakaan
     
  14. olka

    olka Guest

    Mistä löytää merkinnän että mikä versio kyseessä? Manuaalin kannessa merkintä DVX 4066M, muttei mitään merkintää siitä, että onko ESS vai sigma..
     
  15. Krizze

    Krizze Member

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    DVX 4066M on ESS "kait"
    ainakin mun manuskan heti kannessa oli merkitty
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2004
  16. juhpyl

    juhpyl Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2003
    Viestejä:
    127
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Minulla on ollut äänivaikeuksia mpeg4 formaatin kanssa. Kotivideot toistuvat hyvällä kuvan laadulla, mutta ilman ääntä. Olen käynyt kaikki mahdolliset ääniasetukset united 4066 soittimessa läpi. Soitin on kytketty scartin avulla uuteen philipsin televisioon ja olen polttanut ashampoon movie shrink ja burn:lla tiedostot. Minulla on viimeisin firmware united soittimeen. Tietokoneellani saan äänet kuuluviin kotivedeoltani mpeg4 formaatilta. Missähän mahtaa olla vika?
     
  17. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olka

    Suomenkielisen ja ruåtsinkielisen manuaalin kanessa lukee DVX 4066M ESS (engalnninkielisessä ei lue)

    Jos ei lue kummasakaan niin voit tarkistaa sen menemällä ensin setup valikkoon ja sielä paina step/pause + prev + next jos pääset Factory Control Page:lle niin sinulla on ESS, sielä lukee myös firmwaren versio (esim 41241 DVX4066V5)

     
  18. ZapMan

    ZapMan Member

    Liittynyt:
    22.01.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    versus : tuo textsub.vdf tulee kun asennat VobSub ohjelmaa ja klikkaat auki asentaessa sen Plugins
    kohdan ja valitset sieltä sen textsub for virtualDub and Avisynth
     
  19. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juhpyl, olethan Setup:issa General->audio out kohdassa valinnut Off ? silloin ääni ohjataan Scart liitimen kautta.
     
  20. juhpyl

    juhpyl Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2003
    Viestejä:
    127
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olen valinnut audio out valinnasta off vaihtoehdon. Tällöin äänen saa tulemaan muissa tuetuissa äänimuodoissa, mutta ei mpeg4 muodossa.
     
  21. Tinamies

    Tinamies Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2003
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve taas.

    On ollut vähän outoja ilmiöitä. Olen jo pitkään yrittänyt saada aikaan kunnollista XviD-pätkää. Aina vain näkyi värien tasaista välkkymistä. Punertava ja vihertävä väri vilkuu alle puolen sekunnin taajuudella. Luulin, että kyse oli XviD-pakkauksesta, mutta eipä ollutkaan. Soitin nimittäin ihan tavallista DVD:tä, ja virhe näkyi siinäkin.

    Tämä on äärimmäisen omituista, koska mielestäni sitä ei ainakaan perus DVD:ssä ole näkynyt aikaisemmin. Olin havaitsevinani ilmiön DivX 5.11, mutta muistan että viimeisin firmware korjasi sen. Nyt se on palannut!

    Onko muilla kokemusta??
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2004

Jaa tämä sivu