1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

United DVX 4066 ESS, divx-kelaaminen, audio-sync, auttaako firmware ?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Nyypio 06.02.2004.

  1. Nyypio

    Nyypio Member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli sitten postista laite ja nyt on ensimmäisiä testejä ajettu. Kohtuulliselta on näyttänyt mutta pari juttua on jotka pitäisi kyllä toimia tai lähtee palautukseen:

    - DivX/XviD tiedostojen kelaaminen ei toimi, hyppii minne sattuu jos sinnekään

    - Jos kelaaminen onnistuu, tai kun ampuu searchilla keskelle, on audio-sync varmasti pielessä. Alusta asti hyppimättä katsoen synkka pysyy kyllä.

    Firmware on laitteessa originaali 41241v1 ja haluaisin ainakin tietää mahtaako päivittämisestä olla edes mitään apua ennenkö päivitän (...kun kerran laite saattaa olla menossa palautukseen)

    Mediana olen käyttänyt CDRW:tä mutta ei kai sen pitäisi noita ongelmia aiheuttaa.
     
  2.  
  3. joojoo74

    joojoo74 Member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ei ainakaan oo mitään ongelmaa ainakaan xvideissä 2,4,6,8,16* kelauksissa

    On kylläkin päivitetty
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2004
  4. Fabrizio

    Fabrizio Guest

    Kokeilepas, jos mahdollista, uudehkosta elokuvasta tehtyä screeneriä joltain hyvältä ripperiryhmältä, ei itse tehtyä. JA cd-r levyltä. Vasta sen jälkeen voit varmistua lopputuloksesta.

    Ja uusin firmware auttaa.

    Ps. Mulla toimii kaikki, suoraan paketista otettuna. Sulla maanantaikappale?
     
  5. Nyypio

    Nyypio Member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri tulin itse samaan tulokseen ker**le.

    Kerkesin tässä haalia testiin Philips DVD737:n, ja siinä oli sama ongelma samoilla testitiedostoilla (United on paluulaatikossa paraikaa, tyypin varmaan sitäkin vielä) Siinä vaiheessa tuli mieleen kokeilla a) muualla koodattua ja sen jälkeen kun mokoma toimi niin b) uudelleenkoodata itse. JA TOIMI (siis philipsissä, mutta toiminee nyt sit unitedissakin)

    Nyt tarvii panostaa suoraan kunnollisia divx:jä kirjoittelevan DVR-softan etsimiseen.
     
  6. -Jope-

    -Jope- Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on kanssa sama soitin ja kelaus toimii.
    Mutta miten saan tekstit näkymään cd-r levyillä?
     

Jaa tämä sivu