1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

United 3054 dvd-player

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi CheG 15.03.2003.

  1. Madass

    Madass Member

    Liittynyt:
    20.03.2003
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viitsisiko joku kertoa tuon hifi-lehden testin tulokset talla palstalla? En viitsi ostaa lehtea vain testin nahdakseni.
     
  2.  
  3. Tuppu

    Tuppu Member

    Liittynyt:
    04.02.2003
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllähän se United parhaiten pärjäsi siinä HIFI-lehden testissä. Olisi pärjännyt hyvin aiemmassakin puolta kalliimpien "laatusoittimien" testissä. Oikeastaan ainoa asia josta tuli moitetta oli hieman vihertäväsävyisestä kuvanlaadusta. Baieria tai Sansuita en kyllä tuon testin perustella ostaisi.
     
  4. Shiskebab

    Shiskebab Member

    Liittynyt:
    30.06.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän mahtaa olla mulla vikana kun omistan ton Unitedin 3054M dvd soittimen ja olen sen kytkenyt scartilla televisioon suoraan. Kuitenkin toiston aikana kuva välähtää kirkkaammaksi ja takaisin normaaliksi.
     
  5. RealX

    RealX Member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä mulla ainakin löytyy tuo Rgb signaali scartista, kyseessä 7kk sitten ostettu 3052M malli ja soitin on toiminut kuin toyota.
     
  6. warre1

    warre1 Member

    Liittynyt:
    13.09.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuleehan tämä vähän myöhään, mutta tuon Lord Of The Rings-ongelman voi kiertää sillä että tuossa Scale-chapterissä skippaa seuraavaan chapteriin ja heti takaisin. Silloin ainakin itselläni 3052M-soittimessa ääni tulee synkkaan ja nykiminen katoaa..
     
  7. Miksu_too

    Miksu_too Member

    Liittynyt:
    08.07.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan tuossa United 3054 soittimessa itsessään dekooderia ja 5.1 ulostuloa?
     
  8. lahna

    lahna Member

    Liittynyt:
    08.07.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä taida olla.
     
  9. feelgoods

    feelgoods Member

    Liittynyt:
    12.07.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on United 3054M. Keskustelussa on kyselty, miten RGB-signaali toimii. Oma 3054M näytti aluksi toimivan oikein, kun panin asetuksiin RGB:n (kuten myös televisioon). Mutta jostain syystä kuva kuitenkin välähtelee aina ajoittain - about minuutin välein. Normaalilla video-signaalilla ongelmaa ei ole - vain RGB-signaalilla. Aiempi Grundig-DVD toimi RGB:lläkin aivan ok eli televisiossa ei vikaa olle. Onko kelllään muilla kokemuksia RGB:n osalta?
     
  10. jukez76

    jukez76 Member

    Liittynyt:
    22.07.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin 3054M:n Tampereen Anttilasta eilen. Samanlaisia ongelmia on DVD-toiston kanssa kuin DRy:lläkin. Sanoo, monilla eri levyillä kokeiltuani ja vaihtelevan ajan jälkeen "no disk". Jos olen pyörittänyt CD, MP3, JPG ym. levyjä ensin niin jää jumiin heti DVD:n alussa, mutta jos kylmiltään nakkaa DVD:n sisään niin joskus menee "jopa" 5min ennenkuin pysähtyy. Pysähtymistä seuraa pari minuuttia naksahduksia, jonka jälkeen ilmestyy ruutuun "no disk".

    Vien tänään laitteen takaisin liikkeeseen. Perk...!
     
  11. make200

    make200 Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2001
    Viestejä:
    258
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lähetin tähän ketjuun viestin heti ostettuani laitteen 17 Mar 2003 9:27 AM
    ja se on siis 3052m
    ja ainavaan ne 4kpl toimivat luotettavasti kaikilla levyillä
    olisiko laatu kenties heikentynyt tuossa 3054 mallissa ?
     
  12. jukez76

    jukez76 Member

    Liittynyt:
    22.07.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi olla laadun heikkenemistä. Tosin sanoivat Anttilasta että alle 10% soittimista on tullu takasin liikkeeseen. Väittivät luvun olevan hyvän tässä hintaluokassa... hmmm.
     
  13. pede

    pede Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on kaksi niitä 3054:sia (himassa yks ja landella toinen).

    hyvin toimivat molemmat, ja näyttävät ja soittavat kaikkea mitä olen keksinyt

    muutama itse poltettu on pikselöitynyt ja jumiutunut mutta jos näin käy, on se tapahtunut molemmilla, näissä onkin taitanut olla enempi poltossa toivottavaa, kun on käyttänyt halpiskiekkoja CDR ja polttanut ne x48. yleensä nekin toimii, ja oon polttanut varmaan jo muutaman sadan svcd:n. eli näiden kahden laatu näyttää olevan tasainen.

    otos on tietenkin hiukan pieni ;-)
     
    Viimeksi muokattu: 01.08.2003
  14. jukez76

    jukez76 Member

    Liittynyt:
    22.07.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees. No minä, kyllästyin odotteluun (1.5 viikkoa) ja haen rahani tänään pois -> käyn hakemassa Sansui DVX-3000:sen citymarketista. (kun ei enää o Unitedia varastossa Tampereen Anttiloissa).
     
  15. Aatu45

    Aatu45 Member

    Liittynyt:
    27.07.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuosta Unitedin 3054 soittimesta, jos sitä jostain vielä löytyisi. DVDrhelp.com kertoi että toimisi DVD-MP3 ja DVD-R eli käsittääkseni DVD-R levy iskettynä data-muodossa vaikka täyteen MP3:sia. Onko kukaan tämmöistä kokeillut, että pelaako.
     
  16. feelgoods

    feelgoods Member

    Liittynyt:
    12.07.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    päivitys omaan aiempaan threadiin: eli mullahan ei rgb-signaali toiminut hyvin. Nyt toimii. Syynä oli se, että scart-johto oli liian pitkä (2 m). Kun panin 75 cm:n, niin kuvan välkyntä hävisi myös RGB-signaalia käyttäessä. Sinänsä vika on kuitenkin unitedin, koska aiempi dvd-soittimeni toimi hyvin samaisella johdolla. No yhtä kaikki. Nyt toimii kaikki mitä olen ehtinyt kokeilemaan. Parasta tässä koneessa on se, että sillä voi toistaa cd-r/w:lle poltetut omat mpg-filmit. Harva pystyy samaan.
     
  17. make200

    make200 Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2001
    Viestejä:
    258
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aatu
    mulla on 3052m malli joka pitäs olla identtinen ton 3054 kanssa toiminnoiltaan
    ja oon polttanu pari dvd-r levyä täyteen mp3 musaa artistit eri kansioissa
    ja toimii
    voit soittaa joko 1 kansion kerralla
    valita kappaleet joka kansiosta mitkä soitetaan
    soittaa kansion suflena
    tai sitte soittaa suflena koko dvd:n n.800kpl mahtuu
     
  18. Leevi87

    Leevi87 Guest

    Kyselisin sellaista kun mul on kans toi Unitedin 3054, niin kun mä katon noita VCD:tä niin kuva aaltoilee ja on todella huono! Mitä tehdä? Onkohan se kiinni liian vanhasta telkkarista? Telkkarin vuosimalli on 95.
     
  19. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin 3 vkoa sitten kaksi noita (omalle anopille ja vaimon anopille) ja niinhän siinä kävi, että toisessa esiintyi sitä kuvan välähtelyä tummaksi, etenkin valokuvia katseltaessa. Appiukko meni kuitin kanssa Anttilaan, jossa totesivat ettei näitä huolleta, vaan vaihdetaan suoraan uuteen. Koska ko. malli oli loppu, niin myyjä totesi että elokuun loppupuolella tulee uudempi malli United Dvd4064m tarjoukseen 99€. http://www.netanttila.com/webapp/commerce/command/ExecMacro/index.d2w/report

    Tuntui tuo vanha ainakin toistavan SVCD:t mukisematta, poikkeuksena niiden CVD-tekstit (SVCD-tekstejä en ole kokeillut).
     
  20. redhand

    redhand Member

    Liittynyt:
    01.06.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oma united 3054m lopetti toimintansa pari päivää sitten tuolla muillekkin tutuksi tulleella no disc/unknown disc -ilmoituksella. Vein rohjakkeen tänään liikkeeseen ja antoivat samantien 4064m:n tilalle. Ja koska uusi malli oli vieläpä halvempi, niin pistivät erotuksen lahjakorttina! Palvelu on ainakin hyvää, mutta toivottavasti uusi malli kestää pidempään kuin 3kk...

    Muotoilultaan pidän tästä uudesta enemmän ja kaukosäädin on ainakin parempi. Screensaver näyttäisi olevan uutena toimintona... ::)
     
  21. make200

    make200 Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2001
    Viestejä:
    258
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis hä
    eikö sun vanhas 3054 ollu screen saveriä?
    3052 se ainakin on
    taitaa noissa 2 olla sittekkin joitain eroja
     

Jaa tämä sivu