Polta se CD:lle Nerolla, eli aukaset neron -> jos velho käynnistyy, sammuta se Peruuta-nappulalla -> Ylävalikosta Tallennin -> Polta Image -> Haet sen ubuntun imagen siihen (.iso) ja valitset sen vaikka kaksoisnäpäyttämällä -> Kirjoitusnopeus ei ainakaan täysille mieluiten -> Kirjoitustapa Levy Kerralla -> Viimeistele CD-kohtaan Ruksi! -> POLTA! Itse en formatoisi, vaan antaisin sen ubuntun laittaa itsensä sinne, koska windows voisi tehdä siitä vaikka itselleen NTFS-osion, mitä ubuntu/muut kuin windowsit eivät käytä.
itse metsästin vanhan koneen verkkokortin oikeaa modulia knoppixilla se kun tunnisti vanhasta 200 mhz penasta jopa isa väyläisen verkkokortin ... koska huomasin että verkko toimi knoppixilla niin buuttasin koneen niin monta kertaa että kerkesin kirjoittaa modulin nimen paperille ))) ja nyt kun kokeilen koneessa jotain distroa niin voi suoraan kirjoittaa konsoliin "modprobe smc-ultra" niin verkkokortti herää henkiin tämä oli minun ratkaisuni asiaan kun en ole mikään linux guru