Uber pelikonetta kasaamassa.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kalzu90 10.08.2006.

1. Forhero

Forhero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja laittaa vielä rahaa niihin kuulokkeisiin, jos ei kunnollisia ole.

2.  
  3. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    kyllä nyt kun tarkemmin miettii, niin se corsairin muisti on hinnakasta; enpä osaa itsellenikään perustella miksi niitä otettiin.

Kyllä itse olen sit ämieltä että kunnon kuulokkeet voisi olla paikallaan, ostaa sen E6600n ja laittaa säästetyn rahan vaikka kunnon Ultrasone PROline uulokkeisiin. Aktiivi-kottaraisenpöntöissäkin on yhtä sun toista mallia, mistään ATK-liikkeestä en kuitenkaan kaijuttimia (tai kuulokkeita) katselisi.

4. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Musa kortteja ja kaiuttimia kannattaa tsekata Thomanilta. Tuolta olen tilannut vuosien ajan tavaraa.. ESIM äänikortteja sekä studio monitoreja.

Behringer merkki on suht edullinen mutta hintaansa nähden laadukas.

Tässä hintalaatu suhteeltaan pätevät kajarit joilla voi aloitella kuuntelemaan ja äänityksen virheitäkin noilla paikoin jo kuulee.(ainakin kotimuusikko tasolla) http://www.thomann.de/thoiw3_behrin...info.html?sn=647ba6ee9d8ea604fb86812328dc1f9f

Tosin nälkä kasvaa syödessä joten laitteitahan pitää päivitellä tasaisin ajoin.

5. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en kyllä behringeriä ostaisi. Ainakin kaikki oma kokemus on ollut kova brummi. Pienillä volyymeilla brummi on ainakin todella häiritsevää.

Jaa tämä sivu