Samurizen muistinkäyttö riippuu ihan conffeista, jollain köykäsellä pienellä ei se vie kun jonku 10MB max, mutta saa sillä vaikka koko koneen kyykkyyn jos pistää vähän tavaraa. Rocket Dock on myös aika kevyt, ei noita käyttämällä koneestaan hidasta saa ellei liioittele. Sitten nuo meterit... Niihin tarvii asettaa mittausten lähteet (eli juurikin prossu, verkkokortti ja sellaiset) itse, eli asetuksia vain penkomaan. Täällä aD:ssa pitäisi olla joku tutoriaali mistä näkee jotain pieniä perusteita. Jos vain photoshop (tai GIMP) pysyy käsissä niin suosittelen tekemään omat conffit alusta loppuun, saat varmemmin toimimaan oikein Tai käytä vanhoja grafiikoita mutta tee mittarit uusiksi. Sitten topickiin: http://www.aijaa.com/img/b/00467/4462563.jpg ububububuntussa uus tausta.
Pitää tutkisella tarkemmin sit. Mutta mua ihmetyttää nuo virhesanomat, " Could Not install system driver! " ja äsken tuli " string expected ".
Kokeilin avata sen Samurizen " Suorita järjestelmänvalvojana ", niin eipä tunnu oikeen toimivan. HDD, GPU ja CPU lämpöjen kohdilla on vaan " Invalid ". Nettinopeutta ei myöskään tunnista.. Alkaa kyllä turhauttaa tämä, joten taidan luopua tästä koko ajatuksesta, mutta tulipahan kokeiltua.
OMFG NERF DK'S THEY R OP I SUCK SO MUCH Toi näytti hauskemmalta yhden randomin kirjoittamana offical foorumilla. WoW servut ovat down, joten päätin väsätä jotain edes vähän uutta: 15.7.9
Indeed. Mut eihän toi taustakuva mtn ku seinältä löytyy hänen kuvia valokuvapaperille tulostettuna, yksi niistä vie neljä arkkia.. Voisin suomentaa sen "siansaksan" noin: omfg heikentäkää death knighteja, ne ovat ylivoimaisia, en vaan osaa. Ja sitten vielä täsmennystä että WoW offical foorumilla.
Justiinsa... En sisäistänyt vieläkään, väliäkös tuolla... Tässä oma työpöytä, ettei mene ihan off topiciksi:
Olen tässsä ketjussa nähnyt useita hienoja alapalkkeja ja aloin miettimään miten tuota vistan alapalkkia voi muutta. MInkä ohjelman siihen tarvii?