*wink* Jos vierityspalkki on sinulle mailmanloppu, niin osta isompi näyttö, suosittelen 24" vähintään 1920x1200 resoluutiolla.
Voi myös painaa CTRL pohjaan ja scrollata alas niin sivu pienentyy. Minä käyttäisin :O Ittelläni khyl on vaan 22" näyttö ja kokonaan käytössä.
Joko sinulla on tuumakoko aivan hukassa, tai olet itse idiootti. Onhan se mukavaa selata internettiä isolla resoluutiolla, vai mikä tässä on ongelma? Onneksi en ole ainut joka tätä outoa ja katkeraa kommenttia ihmettelee.
Ihan ihmeellistä ulinaa edelliset neljä viestiä, noh onneksi tämä sivu täyttyy winetys crapistä niin päästään ulinan aiheuttajasta eroon ja kaikki ovat taas onnellisia. Ettei menisi ihan pelkäksi offtopiciksi (niinkuin aika monella edellisellä...) niin laitanpas työpöytäni tähä kans. http://oma.afterdawn.com/cevec/show_image.cfm/23031/full Jospa tästä päästäisiin taas threadin aiheseen.
Millä rahalla? -.- sitä paitsi käytössä on tällä hetkellä 1920x1080, että en ole isompaa ostamssa vaikka rahaa saisinkin (ellei olisi tarkoitus leveillä muille jättisuurella resolla josta ei käytä puoltakaan). cevec, tuosta ukosta tuli night elf male mieleen. Lähinnä korvien, ja ihon värin, virnistyksen ja naurettavan suurien lihasten takia. Blood elf naaraat <3 Blondit <3 Työpöytäkin.
en tunne itseäni idiootiksi, vaikka selaimeni täyttää koko 24" (ja hankin 28" heti kun sellasen saa kohtuuhinnalla). Miksi jengi väsyttää silmansä pikkuikkunoilla?
Sinun: 550x170 ja 156KB Mutta en siis halua mitenkään henkilökohtaisesti härnätä tms. Edit (ja viimeinen Offtopic tämän osalta): Ei ole murheeni, koska nimenomaan adblockia käytän. Kommentoin ko. allekirjoituskuvaa vain sen takia, koska on niitä, jotka eivät osaa käyttää ko. tyyppisiä selaimen lisäosia tai niitä jotka eivät tiedä sellaisia olevan olemassakaan. Pahoittelut. Seuraavalla kerralla jätän kommentoimatta.
Hyvä ihminen, käytä adblockkia niin saat sigut sekä mainokset piiloon, eikä tartte tänne murheitasi tulla kertomaan. Kiitos.
Maybe, mutta noin musta/tumma kuva erottuu niin herkästi (melkein) valkoisesta pohjasta niin pahasti, että tulee vaan paha mieli. Itse asiassa tuo on puhdas mainos, mainostus taas on foorumin sääntöjen vastaista (ellei siitä maksa).