1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Twinhan CAB-CI 2033, ylen kanavat hukassa?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Petos78 16.07.2007.

  1. gogo_78

    gogo_78 Regular member

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. Petos78

    Petos78 Guest

    Joo täytyy itekin funtsia tota tekstipuolta mut oon erittäin tyytyväinen tohon Media Portalin TV-Engineen ja siihen että sain nuo ylen kanavat näkymään!! Kiitos vielä kerran gogo_78!!
     
  4. Petos78

    Petos78 Guest

    Mitä muuten tarkoitat gogo_78 tuolla TS filtterin uudelleen kirjoituksella ku mun ymmärrys ei ihan vielä riitä tolle tasolle..? =)
     
  5. gogo_78

    gogo_78 Regular member

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellänikään ei ole directShow ohjelmoinnista enempää kokemusta,
    mutta ellen aivan hakoteillä ole niin Media Portalin kehittäjät ovat muuttaneet TS:n käsittelyä(Graphia),
    jotenkin sillä tavoin että tuo tekstitysfiltteri ei
    A) joko saa haluamaansa tietoa edellä koostetusta DirectShow Graph:sta
    B) tai sitten ei saa lähetettyä omaa dataansa eteen päin oikeaan PIN:iin

    Lisää directShowsta
    http://en.wikipedia.org/wiki/DirectShow

    Loppukäyttäjän kannalta asialla ei ole mitään merkitystä.
     
  6. Petos78

    Petos78 Guest

    Oukei, mä aattelin just et vaatiko tää multa jotain toimia et saan tekstit näkymään mut ilmeisesti siis ei..
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
  8. Petos78

    Petos78 Guest

    Juu kyl mä oon ajatellu kokeilla DVB vieweriäkin mut mun ongelmat on alkanu tätä asennettaessa jo alkuvaiheessa ku tulee teksti että no hardware...jotain..? Olen kyllä listasta valinnut korttini mut silti tulee tämä teksti..
     
  9. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo teksti tulee niin kauan, kunnes olet virittänyt kanavat.
     
  10. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Tuo teksti tulee mielestäni silloin, kun ei löydä laitetta eli BDA-ajuria.
     
  11. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Myös silloin. Mutta muistaakseni myös silloin, kun laite on löytynyt, mutta yhtään kanavaa ei ole vielä haettu.

    Edit:
    Mikäli ymmärsin tämän lauseen oikein, DVBViewer on tunnistanut laitteen, joten BDA-ajuri on asennettu oikein.
     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2007
  12. Petos78

    Petos78 Guest

    Nyt oon edistyny jo sen verran et oon päässy kanavia hakemaan ja ihan katsomaankin mut en löydä ku hirveen läjän maksullisia kanavia(yht.113kpl) ja pari ilmaista joku diggari, mtv ja tv-mondo...? Olen kokeillut hakea myös ihan elisan taajuksien perusteella mutta ei..
     
  13. gogo_78

    gogo_78 Regular member

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. Petos78

    Petos78 Guest

  15. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Jos tutustut kaikkiin tällä sivuilla annettuihin neuvoihin, niin olen kutakuinkin varma, että lähtee toimimaan.
    Aloita siitä, että poistat kaikki vanhat asennukset ja asenna uudelleen. Mutaa ensin lue kaikki huolellisesti.
    EDIT: Anna viestiä tuosta enkusta, jos et ymmärrä ja kaikki siihen liittyvä tieto.
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2007
  16. eijeih

    eijeih Member

    Liittynyt:
    17.05.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aina vaan vaikeammaksi menee. Nyt on kaikki ns. sekaasi. Jopa tuo Twinha ' in "peruskökkö". Eikä tuo DVB - viewer näytä enää sitäkään vähää, eli Ennen näkyi sentään maikkari + nelonen + joitain " hömppäkanavia", NYT ei mitään....
     
  17. Petos78

    Petos78 Guest

    Löytyiskö ketään mediaportalin käyttäjää joka osaisi vääntää tuon alla olevan minulle rautalangasta? Ymmärrän tuon muuten tuon mutta nuo 3 viimeistä osiota on jo täysin hepreaa minulle.Eniten mietin että mistä löytyy tuo MediaPortal directory johon noita muutoksia pitäisi tehdä.

    How to install:

    - Make sure that you have installed following update -> http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

    - If you have installed the DVBSub2.ax filter previously then unregister it

    - Install latest MP SVN version

    - Install latest TVE3 SVN version

    - Add <entry name="dvbsubtitles">yes</entry> under <section name="mytv"> in the MediaPortal.xml (can be found in the MediaPortal directory)

    - Add c:\useTsReader.txt (empty text file is enough)


    notes:
    - in fullscreen tv and video modes pressing key 'L' will cycle thru all available subtiltes (DVB bitmap / teletext)
    - no binaty paches are needed anymore
     
  18. Petos78

    Petos78 Guest

    Aina vaan vaikeammaksi menee. Nyt on kaikki ns. sekaasi. Jopa tuo Twinha ' in "peruskökkö". Eikä tuo DVB - viewer näytä enää sitäkään vähää, eli Ennen näkyi sentään maikkari + nelonen + joitain " hömppäkanavia", NYT ei mitään....[/quote]

    No nythän sulla on oiva tilaisuus asentaa MediaPortal+TV-Engine.
     
  19. eijeih

    eijeih Member

    Liittynyt:
    17.05.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No nythän sulla on oiva tilaisuus asentaa MediaPortal+TV-Engine.[/quote]

    heh - heh ? Yritetty on. Everything in vain. Perceletto, Vinetto & Prostituto !

    Josko mulle , rautalangasta kiitos, vääntäisit, miten vielä kaiken muun " ei-niin - toimivan " olenkin jo kokeillut. Kiitosta.......
     
  20. Petos78

    Petos78 Guest

    Jos tutustut kaikkiin tällä sivuilla annettuihin neuvoihin, niin olen kutakuinkin varma, että lähtee toimimaan.
    Aloita siitä, että poistat kaikki vanhat asennukset ja asenna uudelleen. Mutta ensin lue kaikki huolellisesti. Kerro tarkemmin missä kohtaa tarviit apua ku muuten mun on vaikee auttaa.
     

Jaa tämä sivu