1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tv-sarjojen rippaaminen dvd:ltä

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi rick79 25.12.2011.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Eli, on housea, kellarin kunkkua, pokka pitää, mr.bean.. ja vaikka mitä. Alkaa vaan tuo levyjen vexlaaminen rasittamaan. Millä ohjelmalla ja miten saan ripattua divx:si nuo sarjat? sais laittaa ne ulkosella kovolle ja katella sieltä. Olen ripannu leffoja Auto gk:lla ja onnistunu siinä kohtalaisen hyvin. Koitin ripata Yhtä housen levyä niin yhden jakson rippaaminen kesti 2h, eli saman kun elokuvan, eihän tää nyt näin voi mennä? Tarkotus olis vielä että niissä olis kiinteät tekstit. Koitin ettiä guugelista mutta en löytäny oikein hyviä topicceja. Ja koska tää touhu on mulle ihan uutta niin en kovasti ota nokkiini jos ohjelmavinkin lisäks löytyy aika tarkat ohjeet..
     
  2.  
  3. Voltaren

    Voltaren Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    614
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Itse olen juuri autoGK:llä suorittanut enkoodaamisen, sillä myös subit saa poltettua kiinni videoon.

    Itse jakson rippaamiseen esim dvdfab.
     
  4. hygos

    hygos Member

    Liittynyt:
    16.07.2010
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18

    Suosittelisin tuohon rippaamiseen VidCoder Ohjelmaa. Helppokäyttöinen ja ilmainen.

     

Jaa tämä sivu