jompster: Tarkistan tuon peli+kaksi näyttöä toimivuuden viikonlopun aikana, ellei joku muu tee sitä ensin. Jos en muista pistää vastausta tähän viestiketjuun sunnuntaihin mennessä, niin heitä vaikka yksityisviestillä.
Yritän saada nc4010 läppäristä S-Video-RCA:n piuhan kautta kuvaa Samsungin telkkuun telkkuun mutta ei tunnu onnistuvan. Kun laitan koneen päälle ja painan FNn + F4 -näppäinyhdistelmää saan kuvan siirtymään telkkuun hyvin mutta kun kone lataa itsensä Windowsiin asti kuva ei enää etenekään telkulle. Ennen sitä tervetuloa-ikkunaa kaikki toimii siis OK. No yritin sitten säätää näytöt-välilehdeltä sitä TV:tä näkymään mutta eipä tunnistunut sielä ollenkaan. Laitoin sen tunnistuksen pakotuksen päälle ja TV:n siirron tv:lle sai sieltä napsastua päälle mutta edelleenkään kuva ei siirry tv:lle. näytöt-välilehdellä TV:n kohdassa ei näy ollenkaan sitä master ja clone logoa, monitorin kohdalta ne kuitenkin löytyvät. Mikä siis neuvoksi?! Kiitos jo etukäteen!
Näyttishän tossa on joku Radeon IGP 350M ja otin sitten vielä kokeeksi googlen kautta löydetyt 6.14 ajurit. En tiä onko uusimmat mutta ei se ainakaan noilla eikä nillä vanhemmillakaan pelitä. Ennen Windowsia kaikki hyvin mutta sitten kuva ei halua siirtyäkään enää tv:lle
Ongelmana on kaikki. Mulla on fx 5500 mutta en pysty löytämään mitään asetuksia esim tuota kloonitilaan vaihtamista.
jompster: testasin pikaisesti kouraan sattuneella kannettavalla, jossa on 6.7 version Catalysti ja ainakin Trackmaniassa pystyy palaamaan Windowsiin, eikä toinen näyttö mene pimeäksi (muita pelejä ei ollut käsillä). milluutus: oletko kannettavan omaa näytön pikavaihtonappia kokeillut? godbubble: mikä käyttis ja mitkä ajurit asennettuna?
Itse asiassa sitä en tiedä sillä latasin ajurit näyttiksen omalta levyltä.. Kun yritin ladata ajurit nvidian sivulta, niin näyttön tuli 4bittiset värit eikä niitä saanut muunneltua..
Morjes! pitäs saada tietokone liitettyy tv:eesee ongelma se että haluis äänet saada samaan syssyy et kuuluis tv:eest liitin tietokonene Tolla HDMI liitennällä jolla ei äänet kuulunu milläs liittimel vois saada toimimaan äänet tv:eest ku ei jaksais siirtää aina kajareit samal ku tietokonetta vaihtaa isompaa ruutuu! Näyttis on HD 3850 ja telvisio http://www.markantalo.fi/is-bin/INT...2x&Selected=Specifications#tProductTabcontent tollanen En tiiä onko tosta tv:een linkist mitään hyötyä mut laitoin kuiteski Kiitokset vastauksista
godbubble: sait kyseiset ajurit NVIDIA:n sivuilta kuitenkin asennettua? Tinza91: ONGELMA: Tuon äänet HDMI:n kautta, mutta mitään ei kuulu. -kohta tuosta oppaasta, jos käytössä on se kortin mukana tullut DVI -> HDMI -adapteri.
Tinza91: tuo muutos ei auta? godbubble: ajuriversiolla on väliä, päivitän noita kuvia NVIDIA:n osalta toivottavasti huomenna, jos vain löydän sopivat kaapelit ja TV:n jostain =)
Nähtävästi tuo TV-outin pakottaminen ei onnistu Vistan ja Nvidian kohdalla oikein, joten en saa uudempia kuvia ainakaan heti tulille.
Ei tästä tule nyt yhtään mitään. Minulla on Windows Vista ja näyttis on GeForce 7900GT ja koetan saada kuvaa tulemaan s-video kaapelilla ja scart adapterilla vanhaan Schneider töllöön... muuten jees mutta en saa värejä mitenkään toimimaan... aiemmassa Philipsin vanhassa putkitöllössä näkyi väritkin mutta tässä ne ei vaan tykkää näkyä ja olen katsonut kaikki mahdolliset foorumit mitä olen löytänyt.
Lonokero: olet kokeillut pakottaa tuolta NVIDIA:n asetuksista tuon komposiitin päälle? http://koti.mbnet.fi/raiska/tutorials/tv/nvn09.png wauda: HDMI on varmaan se helpoin keino. Eli jos se näytönohjaimen mukana tullut DVI -> HDMI -adapteri on vielä tallessa, niin HDMI-kaapeli riittää.