Ootko käynyt vaihtamassa 'video output format' autosta -> composite? Löytyy: nview display settings -> mode: clone, valitse tv(1b) ja alta device settings -> select tv format -> advanced
Agent_007: Sain jo kuvan näkymään tv:ssä!! Tein jotain ihme muuvsseja ja rupes näkymään hehe... Mut kiitti kumminkin!!
IsoHaba: jos kortin S-video liittimessä on enemmän kuin 4 pinniä niin tarvitset tuollaisen dongelin ja sen sinisen RCA liittimen tai erillisen komposiitti liittimen kautta kuva ulos.
Tarvitset tuollaisen paremman adapterin, tuo Bilteman adapteri toimi ainakin ATI:n S-video ulostulon kanssa, joten sen pitäisi toimia myös NVIDIA:n korteilla.
Moi. Kokeilin hakua käyttää mutta ei tuntunut auttavan minun ongelmaan. Eli Fujitsu Siemens läppäri(model: L7310GW) Win XP pro kytkettynä vga->s-video/video out -> scart palikoilla TV:hen jossa vain scart paikka. Kun siirrän kuvaaa tietokoneen "ominaisuudet" "asetukset" välilehdestä "laajenna windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen" niin läppäri pimenee ja samalla vilahtaa TV:n näyttö, mutta alle kahdessa sekunnissa kuva palaa läppärin näytölle, eikä muuta tapahdu. Tästä päätellen johdot toimivat ja ovat kytketty ok. Kokeilin tätä myös porukoilla uudessa tv:ssä jossa siis oli suoraan tuo vga->s-video/vdeo out kytketty TV:n omiin vastaaviin ja sama oire. Etsin jo ajurin tuolta mbnetistä tähän läppäriin eikä auttanut sekään ongelmaan, ts. mitään ei muuttunut. Kiitoollinen mikäli apua olisi tarjolla.
Isohaba: Itelläni uudessa koneessa 7600GT näyttiksen kanssa ei saanut värillistä kuvaa ulos kuin erillisen breakout-dongelin rca-lähdöstä. TV:n päässä ei ollut väliä tuliko kuva sisään s-vhs tai rca-liitännästä, tai scart-sovittimen kautta. Dongeleita näyttää olevan myynnissä myös erikseen: http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0790000010024 Toi koneeseen ja rca-rca kaapelilla kuva keltaisesta lähdöstä tölsyyn. Kannattaa ehkä kysyä jos joltain kaverilta löytyis dongeli, jolla vielä varmistaisi että tämä toimii kyseisen tölsyn kanssa.
greenie: tuo adapteri käy, kun kortissa näkyy olevan vain tavallinen 4 reikäinen S-video liitin http://common.ziffdavisinternet.com/encyclopedia_images/_VIDPORT.JPG lante: onko tuo VGA -> S-video adapteri millainen (tuli koneen mukana)?
Aivan. Oishan tuo jo selvinnyt kun olisi tarkemmin aiemmat vastaukset lukenut. Kiinnostavaa olisi tietää miten nuo pinnit on yhditetty tuossa dongelin komposiittiulostulossa. Tai biltemasovittimessa. Ainakaan ite en ole huomannut tomivuudessa eroa tuollaisella 'johdonpätkä' svhs-rca vs. biltemasovittimen välillä.
Hei! Minulla on sellainen ongelma että tv-outin kuva kyllä tulee telkkuun mutta se on mielettömän tumma, epämuodostunut ja kulkee alhaalta ylös joten siitä ei saa mitään selvää. Aikaisemmin olen saanut tällä koneella ja tällä tv:llä kuvan toimimaan moitteetta. Ostin viime viikolla uuden scart-jakolootan, uuden s-video piuhan sekä uuden s-video/audio-> scart adapterin koska epäilin että vahoissa halvoissa piuhoissa olisi ollut vika, mutta ei. Eli minulla on GeForce4 mx4000 PowerPack josta lähtee suoraan s-video-piuha mikä sitten menee s-video->scart adapteriin mikä taas on scart-jakolootassa. Olen kokeillut kytkeä suoraan telkkarin taakse kyseisen paketin kiinni ja olen myös kokeillut rca-piuhaa s-video piuhan tilalle mutta mikään ei ole auttanut. Tietäisikö kukaan ongelmaan apua?
Tällä hetkellä on samassa pistorasiassa ja antenni-piuhakaan ei vaikuttanut asiaan. Asunto on tosin muuttunut ja en muista että oliko tämä kone tarkalleen viimeksi käytössä, ainakin näytönohjain on sama.
Ainut mitä tosiaan tulee mieleen on ongelmat maadoituksen kanssa tai että itse laitteissa tai johdoissa on jotain vikaa.