1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tv-Out Kysymyksiä

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ReMiXi^ 18.07.2003.

  1. ReMiXi^

    ReMiXi^ Member

    Liittynyt:
    11.07.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lähinnä hankkisin sen leffojen katseluun... ja jos leffa tukee AC3 (5.1) niin toimiiko se tv:ssä?

    Paljonko +20m piuha maksaa? Mistä?

    Onko laatu sen huonompaa tv:ssä kuin monitorilla jos laittaa leffan pyöriin?

    Onko MSI GeForce Ti4200 128MB AGP-8X toimiva tv-out kortti?

    Jotain muuta lisättävää? ois kiva tietää kaikee tärkeetä tän tv-outin suhteen...
     
  2.  
  3. ReMiXi^

    ReMiXi^ Member

    Liittynyt:
    11.07.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja huonettein väli on ~20m joten täytyisi piuhoilla saada ääni sekä kuva mun huoneesta olkkariin jossa on kotiteatteri? onko mahdollista?

    Jos saa niin onko mahdollista saada AC3 leffaan 5.1 äänet?
     
  4. jrageous

    jrageous Guest

    Saa sen äänen kotiteatteriin jos sulla on äänikortti joka osaa lähettää 5.1 ääntä (esim. SB audigy)

    Itse ostin 10m piuhan Biltemasta hintaan..
    ..oisko ollu 7.90? Jos haluaa paljon pitemmän piuhan sen joutuu ehkä pykäämään itse.. vai tietääkö joku että saako jostain halvalla noin pitkiä? rakentamalla itse tulee ainakin halvemmaksi.

    Onhan tuo, kun ei televisio pysty samanlaisiin resoihin kun monitori, mut jos sulla on iso ja hyvä telkkari, ni ei se paljoo tunnu.. oletan kuitenkin että katot ihan DVD elokuvia tai muuten hyvänlaatusia elokuvia.

    toimivia TV-Out kortteja on kaikki missä on TV-out. Niissä on toki eroja, mutta niistä kannattaa lukea esim Mikrobitin uusimmasta numerosta.

    Kannattaa sitten vaan käyttää s-video liitäntöjä jos mahd. kuva on huom. parempi.. Korjatkaa jos olen väärässä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.07.2003

Jaa tämä sivu