1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tupla klikkaus/ double click

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi animaattori 29.06.2011.

  1. animaattori

    animaattori Member

    Liittynyt:
    18.11.2010
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs kone alkoi tuossa n.kuukausi sitten ottamaan yhden hiiren painalluksen randomilla tupla klikkinä. Nyttemmin alkoi tehdä satunnaisesti niinkin ettei sitten ottanut ollenkaan millään tavalla sitä yhtäkään klikkiä. Olen etsiskellyt paljon aiheesta ja spyware ohjelmilla skannailtuani löysinkin "doubleclick" cookien. Pari spyware ohjelmaa sain käydä läpi että poisto "onnistui". Niin ohjelma sanoi. Vika jäi. Olen poistanut kaikki evästeet kaikista selaimista ja kokeillut suht kaikkea mitä olen löytänyt. ongelma pysyy!

    oliskohan täällä joku kohdannut kyseisen ongelman, ja VOITTANUT SEN!?
     
  2.  
  3. Swol

    Swol Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Veikkaisin et kyseessä on paremminkin hiiren hajoaminen kuin mikään virus tai spywware
     
  4. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on hiiressä sama ongelma ollut..
    Eiku vain toista hiirtä ostamaan.
     
  5. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Jep, ennemmin on hiiri lahoamassa kuin viruksia tai spywarea. Toinen syyllinen voipi olla lahoavat hiiren ajurit, jos on joku eksoottisempi hiiri.
     
  6. animaattori

    animaattori Member

    Liittynyt:
    18.11.2010
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ah kiitos kaikille vastauksista! niin, toivotaan että uusi hiiri korjaa ongelman. olishan se aika loogista ku ajattelee oireita ja niiden järjestystä :)
     
  7. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Hiiren hajoaminen vaan käynnissä. :) Tuo löytämäsi "doubleclick" cookie on Googlen eväste, joka tulee sellaisilta sivuilta jotka esittävät googlen mainoksia sivuillaan.
     

Jaa tämä sivu