1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tunnarit

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Quattro 19.05.2003.

  1. Quattro

    Quattro Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vanhat tunnarit ei toimi eikä mailiin tule mitään viestiä. Avasin uuden profiilin eri nimellä, taas saa olla märkäkorva seuraavat 2 vuotta. Mikä tässä mättää???
     
  2.  
  3. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä nyt p0raa siellä, onkos tuolla keltanokka avatairilla jotain väliä kuhan saat pyöriä afterdawnissa sentään... olen tyytyväinen vaikka itsekkin pitkäaikainen käyttäjä ja junior member... asiathan on kiinno kuinka aktiivinen on ja u know?
    Mutta ymmärsit varmaan mitä hain takaa?
     
  4. 69theye

    69theye Guest

    Minä en ainakaan ymmärtänyt sun pointtia. Ehkä kannattaisi käydä äidinkielen tunnilla ennenkuin alkaa jauhamaan toisille käyttäjille yhtään mitään. Taidat olla itse vielä hieman n00b.
     
  5. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitin vain että onko niin väliä kuhan saa pyöriä ad.ssä... mua ei kiinnosta tuo avatair vain se etten joudu/ole bannissa täällä.

    Ja vittuako sä tuut mua n00b haukkuun? tuu Valkeakoskelle se sanoon naamatusten.
     
  6. torngark

    torngark Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    503
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voima sanojen käyttöä voi rajoitta.
    Tollasessa uhoamisessa ei ole mitään järkeä päin vastoin tuntuu kuin olisi jossain kissFM chatissä.

    otappa ihan rauhallisesti
     
  7. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mikäs sä oot mua neuvvoon? ei niinkun millään pahalla mutta vähemmästäkin alkaa niinkun ottaan pattiin kun tullaa heti n00b haukkuun jossei tajua mitä selitin ja enhän edes hänelle selittänyt vaan threadin tehneelle.
     
  8. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  9. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sori mutta välillä lähtee vain "vähän" näpistä ja kun on niin "naurettavasta" asiasta kyse.
     
  10. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Jos maileja ei tule enää, se yleensä tarkoittaa sitä, että mailiserverimme on huomannut sähköpostiosoitteesi "bouncanneen" liian monesti eli systeemin lähettämät mailit eivät ole menneet perille. Tietyn määrän jälkeen tunnus deaktivoidaan ja sen saa takaisin kehiin vain kokeilemalla loggautua sisään ja asiasta valitettaessa antamalla uuden sähköpostiosoitteen ja klikkaamalla sinne tulevaa aktivointimailia. Systeemi ei välttämättä ihan täysin pelaa suomenkielisissä forumeissa, tuo loginosio on vähän sekaisin täällä kuten se oli vielä kuukausi takaperin englanninkielisellä puolella -- tästä pääsee yli kokeilemalla sisäänkirjautumista englanninkielisiin forumeihin.
     

Jaa tämä sivu