1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma tulostin ei toimi

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi AlexisW 04.11.2018.

  1. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Lakkasi toimimasta HP-tulostin. Tulee joku "kaavake" johon pitäs rekisteröityä tms. Olin epäileväinen vaan tein sen. Eipä tuota ole ennen kysytty. Ei toimi silti. Voi olla uusi Windows versio esteenä? En edes tiedä tarkkaan mikä versio mulla on.
     
  2.  
  3. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Tuo rekisteröinti näkyy koskevan jotain mobiilia. En käsitä enkä ole sitä hakenut. Kännylläkö tässä on alettava tulostaa. Windows versio on 1803.
     
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,122
    Kiitokset:
    1,194
    Pisteet:
    243
    Kannattaa olla tarkkana noiden rekisteröintien kanssa, jos tarkaan ei tiedä, mitä on rekisteröimässä.
    Olisi voitu hakea kirjoittimelle uusi ajuri, mutta tarvittaisiin kirjoittimen tarkka tyyppi, jotta onnistuu.
    Windowsin päivitykset toisinaan saattavat kadottaa joitain laitteita tai ohjelmia.
     
  5. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Onnistui! En des käsitä miksi tuollaisia kysyy. Sillä hoksasin pian, että mulla ei edes ole HP-tulostinta. Mutta monet laitteet on tekemisissä HP:n kanssa. Kun tajusin että mun tulostin ei ole HP tein toimenpiteitä ja kas alkoi toimimaan. Tämä mun tulostin toimii kyllä jotenkuten ja harvoin käytän. On se vähän museotavaraa. Olen ajatellut hankkia vaikkapa monitoimitulostimen. Kaipa niistäkin löytyy täältä joku keskustelulue.
     
  6. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,615
    Kiitokset:
    685
    Pisteet:
    123
    Jos harvoin tarvitset tulostinta,niin osta lasertulostin.
    Tarpeen mukaan,väri tai mustavalko.

    Eipä tosiaankaan kannata noita rekisteröintejä tehdä.
    Ei niistä koskaan tiedä mitä yllätyksiä tuo tullessaan.:rolleyes:
     
  7. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Sain käsityksen, että monitoimitulostimet ovat-ainakin halvat-mustesuihkuvehkeitä. Ei kannata. Laser käy. Tää on laser Samsung ML 2010 R. Paha vaan että tulostettuaan 2 testitulostusta ei sen jälkeen tulostanut mitä tarvitsi. Asialla on todennäköisesti tekemistä Windows 10 updaten kanssa. Ennen toimi hyvin.
     
  8. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,615
    Kiitokset:
    685
    Pisteet:
    123
    Se on joskus ongelmallista noiden vanhempien lisälaitteiden kanssa.
    Ne eivät välttämättä seurustele win 10 käyttiksen omaavissa koneissa.
    Kyllähän noihin joitakin ohjelmistoja & ajureita löytyy.
    Mutta lopputulos on sitten yllätys,yllätys.Toimii tai ei toimi.
    Mikään ei ole niin varmaa,kun epävarma.

    Jep, 30€ <--> 50€ saa monitoimi mustesuihku tulostimen.
    Sitten uudet värit maksavat 50€
    Halpaa vai mitä.:)
     
  9. KBH5050

    KBH5050 Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2006
    Viestejä:
    258
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Minä olen ostanut Ebaysta Canon MX 925 monitoimilaitteeseeni väripatruunat Saksasta pari kertaa, todella edulliset verrattuna alkuperäisiin. Vaimon HP:n myös olen ostanut Ebaysta, Aasiasta tuli viimeksi. Ongelmana noissa mustesuihkutulostimissa on mustesuihkujen tulostinpäiden kuivuminen, jos harvoin käyttää, viimeksi kesällä kun olimme reissussa ja laitteet käyttämättä varmaan puolitoista kuukautta, niin sai puhdistusajoa ajaa useasti. HP:n tulostuskasetit sisältävät vielä tulostinpään, joten jos ei saa puhdistettua on patruuna vaihdetta va ja muutenkin patruuna on tosi kallis, vaikka ei olisi alkuperäinen.
     
  10. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    se oli joku HP-connection joka kyseli tietoja. Kyllä sillä HP:llä on tekemistä tämän koneen kanssa, mutta että vielä tulostimen kanssa...en osaa sanoa johtuuko se HP:sta vai muusta. Pitänee hankkia uusi tulostin pikapuoliin.
     
  11. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,122
    Kiitokset:
    1,194
    Pisteet:
    243
    Mistä tuo HP tuli, mitä HP:n laitteita koneelta löytyy?
     
  12. AlexisW

    AlexisW Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2004
    Viestejä:
    657
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Kone on merkki HP. Mutta pyhä isä onnistui. Menin englanninkieliselle sivulle kattoon mitä sanotaan. Neuvoi ajurin ja se löytyi HP sivuilta ja sen jälkeen alkoi toimia tulostin. Oho. Niin kauan kuin tämä pelaa lykkään uuden ostoa myöhemmäksi.
     

Jaa tämä sivu