1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tositapahtumiin perustuvia kauhuja

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi CoB92 04.12.2006.

  1. CoB92

    CoB92 Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2006
    Viestejä:
    1,450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin kertokaas joitain tositapahtumiin perustuvia kauhu leffoja :D
    Ne ovat minun mielestäni edes jollain lailla pelottavia kun tietää että tämä on tapahtunut oikeasti.(Olen nähkääs jo turtunut tavallisiin kauhuihin kuten Manaaja, Poltergeist, vampyyrileffat, ihmissudet, Teinisplatterit ja muut vastaavat)
     
  2.  
  3. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näitä on vaikka kuinka paljon jotka väittävät olevansa "based on a true story", mutta mikä sit loppupelissä on ja mikä ei, mene ja tiedä.

    Monesti minun mielestäni kaikki nämä jotka ovat tositapahtumiin perustuvia on pikemminkin "inspired by a true story" johon (yleensä Hollywood) on laittanut omat mausteet mukaan.

    Wolf Creek
    Serpent and the Rainbow

    Tässä pari jotka tuli nopeasti mieleen.
    Jälkimmäinen on ollut lähes 20v yksi ehdottomista kestosuosikeistani ja tositapahtumiin perustuva...mutta eihän tuota tarinaa usko Erkkikään :)
     
  4. Jasoni

    Jasoni Member

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Emily Rosen painajainen - The Exorcism of Emily Rose. Torttu uikkareissa jouduin tuon leffan katsomaan =)
     
  5. Portsu73

    Portsu73 Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 31.12.2006
  6. Kekäle

    Kekäle Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ted Bundy, Hillside Strangler ja The Manson Family näin ensimmäisinä tulevat mieleen.
     
    Viimeksi muokattu: 31.12.2006

Jaa tämä sivu