1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Toshiba DVD-RW (SD-R5112B) kokemuksia?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ugh 23.09.2003.

  1. XeteX

    XeteX Guest

    Olisi hienoa, jos saisi vähän komentteja levyistä ennen kuin itse jätän tilauksen. Ostin tosa Citymarketista yhden Sony v2.0 levy ja se palo 2x ihan OK, mutta kallis han se oli ( 3,95€ ), kun nyt saisi jostai jotai 4X levyjä niin vois testata millasta jälkee asema oikeen sillä vauhdilla tekee. Princon (datawrite punainen) levyijä olen nyt jo muutaman polttanut ja jälki 1X:nä ( kun ei nopeampanakaan pala ) on mielestäni ihan hyvää.
     
  2.  
  3. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kerron mieluusti heti ensi käden tietoa mainitsemistani markenwaren ja princo white levyistä kun saan ne käsiini saksanmaalta tällä viikolla. Aion joka tapauksessa polttaa molempia levyjä 1x nopeudella poltto varmuuden takia.
     
  4. mvi10

    mvi10 Member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Cdrohlinge24:stä tilattuja valkoisia 4x Princoja on kymmenkunta tullut poltettua, ja jälki on ollut mielestäni loistavaa vaikka nopeus onkin ollut sen 1x.
     
  5. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No hyvä tietää, että ainakin nuo princon white levyt tulevat toimimaan, nehän oli huimat, n. 0,15€ kalliimpia kpl, kuin nuo markenwaret, joten tilasin niitä enemmän.

    Onko kukaan tehnyt firmware päivityksiä asemaansa? Itse en ole tehnyt enkä teekkään jos poltto toimii hyvin ilmankin
     
  6. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toshiballa poltettua Maxell DVD-RWtä oon kokeillu neljässä soittimessa. Yhessä nodisk, yhessä kuva pätkii pahasti ja kahessa kuva OK mutta tekstit ei näy. Lienee kehno levy tosipalle?
     
  7. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa-a ei pelitä nuo Markenwaret stand alone soittimessa per#"¤@ -LG:n soitin heittää vaan STOP ja sonyn sanoo: "Likainen levy" -tietääkö joku lääkettä tähän? Tietokone toistaa ne DVD:t (Dynamax ja Markenware) kyllä mainiosi. Tulee siis "muutama" matka elokuva kannettavaan... Taidanpa seuraavan erän tilata noita princoja tai vaikka tdk:ta vaikka menee kalliimmaksi -vähän reilu 2€, ne luulisi kelpaavan tuolle stand alonella... Niin ja muistin väärin tai oikeammin minun piti tilata princon levyjä, mutta olin tilannutkin 25kpl dynamax Protection DVD-R levyjä, jotka ei myöskään siis toimi stand alonessa tietokoneessa kylläkin - kuitenkin on TDK:n ja Verbatimin levyt tuo LG:n stand alone DVD soitin toistanut... Mietin kyllä myös noita Princoja eli missä soittimessa ne white princot toimii - stand alonessa?
     
  8. mvi10

    mvi10 Member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Princot toimii ainakin omassa JVC-standalonessa.
     
  9. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pitää tilata noita princoja... onko kukaan muu tuhlannut rahaansa markenwareen tai dynamaxiin? tai peräti saanut niitä pelittään?
     
  10. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuhlasin myös rahani Dynamaxeihin. Yhen oon vasta kokeillu. Poltin täyteen Nero6:lla. Sansui soittimella tökkii alussa n.10min ja sanoo "correcting error". Loppu näkyy hyvin. Polttonopeudeks valitsin 2X mutta paloi kuitenkin 1X. Ne on muuten Princoja noi Dynamaxitkin ainakin neron disk infon mukaan.
     
  11. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko a79 siis polttanut noita dynamaxeja nero6:lla?

    Mitä polttosoftaa mvi10 olet käyttänyt princoilla? Easy Cd Creatoria vai burnatoncea?
     
  12. mvi10

    mvi10 Member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Datalevyt tein EasyCDCreator 6:lla ja videolevyt Burnatoncella.
     
  13. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo Nero6:sta olen käyttänyt. Kokeilin eilen Rohlingen Medianca4X levyä. Poltin nerolla DVDShrinkillä reauthoroidun 4400MB elokuvan. Kokeilin Sansui2100 soittimella ja toimi alusta loppuun täydellisesti. Polttonopeutena tosin käytin 1X. Neron diskinfo ei näytä Mediancasta muuta tietoa kun 1-4X nopeuden.
     
  14. XeteX

    XeteX Guest

    Hienoa saada kommentteja noista levyistä, itse olen vieläkin poltellu vain suomesta saatavia levyjä. Viimeksi eilen tuli poltettua TDK:n 4x levylle (CItymarket 3,90€) leffa 4x nopeudella, ja se toimi ainakin XBOX:lla ihan hienosti. Poltoissa olen käyttäny Nero:a. Lisäksi noi Datawrite -punainen (princo), jotka palaa 1x - on toiminu jo aika monessa standalonessa ihan moitteetta.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.10.2003
  15. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokilinpa edellämainittuja levyjäni kahessa muussa stand-alonessa (joku Sony ja Pioneer). Molemmat toimi täydellisesti. Ehkä Tradesinkin Dynamaxit ja Markenwaret toimii jossain soittimessa?
     
  16. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin tosiaan noita markenwarea ja dynamaxia LG:ssä ja Sonyssa pitää vielä testata josko noi toimisi jossain muualla, mutta pelittäähän nuo tietokoneen kautta ja sen vuoksi ajattelinkin rakentaa mukavan lisän teatteriin eli pc kiinni vahvariin ja telkkuun. Tilasin princoja ja verbatimia niiden pitäisi olla mulla viikon päästä, eli eiköhän noi pelitä
     
  17. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt on tullu poltettua useempia Dynamaxeja ja Mediancoja. Kaikki toimii hyvin paitsi Dynamaxit tökkii Sansuissa. Molemmat levy merkit palaa vaan 1X vaikka luvataan 4X. Ehkä pitäis päivittää Nero(6.0.0.0). Mistäs johtuu että Toshiba lukee kaikkia levyjä vaan alle 2X nopeudella. Esim DVDShrinkin Deepanalyysissä kestää 1,5 tuntia ja siihen pakkaus päälle noin 1 tunti. Aika hidasta on. Eikä pitäis kuitenkaan koneesta olla kiinni(AthlonXP2500+@3000+,512MB)
     
  18. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aika erikoista tuo rippaus ja pakkausaika. Mulla on athlon 1800+ 374 MB muistia... DVDDecrypter rippaus n.20min ja DVD2ONE pakkaus 15-30 min... Eli kokeile noita ohjelmia jos alkaisi nopeutua. Mulla menee yhden elokuvan varmuuskopiointiin siis kokonaisuudessaan n. 1h20min ja jos ei tartte pakata niin 45min,
     
  19. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Decrypterillä menee yhtä pitkä aika(n.1,5tuntia) ja Neron CD Speedissä nopeus pysyy siinä 1,7X paikkeilla max. Jossain on jotain vikaa?
     
  20. XeteX

    XeteX Guest

    Juu, ei nuo sinun (a79) rippausajat kyllä kohdillaan ole, luin jostakin kun joku oli kehunut asemaan nopeaksi sippaajaksi, ja itsekkin olen CloneDVD:llä kokeillu niin koko homman meni mielestäni alle 1,5 tuntia, joka sisältää leffan polton 1X:llä. En ole varma, mutta kantsii ehkä tsekata onko DMA-tiedonsiirto päällä. Tietenkin myös kovalevysi vaikuttaa nopeuteen, jos tilla on vain just tarvittava määrä ja tiedostot on hajallaan, niin kirjoittaminen voi viedä aikaa.

    XP2400+ ja 512 ram
     
  21. a79

    a79 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kovalevy on ihan uus(puhdas) Samsung ATA-133 80GB 7200rpm ja DMA on päällä. Biosissa on Toshiballe DMA kohdassa vain AUTO vaihtoehto. Windowsin laitehallinnassa ei oo Toshiballe mitään säätöjä. Vikalistaan vielä se että softasoittimella kun kattoo niin tökkii pahasti kuva ja ääni.
     

Jaa tämä sivu