1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Torrenttien hyytyminen

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jkstone 06.07.2010.

  1. jkstone

    jkstone Guest

    Mikäs torrenteissani on vikana, kun ne hyytyvät lähes aina koneelta poistuessani, eli vaikka jos käyn syömässä tai jätän koneen yöksi päälle, torrenttien vauhti hyytyy µtorrentilla lähes nollaan, tai naurettavan vähän sen yläpuolelle.

    Heti kun palaan koneelle ja teen jotain, vauhdit palaavat normaaliin.

    Käytössä on seiska ja mitään virransäästötiloja ei ole käytössä.

    Löytyisikö apuja tai vastaavia kokemuksia?
     
  2.  
  3. coocie98

    coocie98 Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2007
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tapahtuuko tämä silloin kun kone menee näytönsäästötilaan tai vastaavaan? Suosittelen googlettamaan "utorrent idle". Googlen mukaan vastauksen näyttävät lupaavilta, mutta en voi katsoa kun olen töissä :p
     
  4. jkstone

    jkstone Guest

    Minulla ei ole näytönsäästäjää, sammutan vain näytön muuten, kun jätän torrentit pyörimään. Tällä taas ei ole nopeuden kanssa tekemistä, olen kokeillut.
     
  5. Nokia5000

    Nokia5000 Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2010
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli sama ongelma , lataa limewire koska se on nopeampi ja sillä voi hakea tiedostoja.
     
  6. Harrowed

    Harrowed Member

    Liittynyt:
    05.01.2010
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyytyvätkö lataus- ja lähetysnopeus suunnilleen samaa tahtia vai onko kyseessä vain lautausnopeus joka tökkii? Ja kuinka nopeasta siirtymästä on kyse? Pelkän latausnopeuden tökkimiset nyt yleensä voi laskea luontaiseksi vaihteluksi ja karmaksi tai murphyn laiksi. Varsinkin öisin tuppaavat seederit ja laatajat vähentymään mikä johtaa myös latausnopeuden hyytymiseen.
     
  7. jkstone

    jkstone Guest

    Suunnilleen samaa tahtia hyytyvät molemmat.

    Siirtymän kesto on siinä pari minuuttia.

    Joo ei johdu lataajien vähenemisestä, joku muu juttu on.
     

Jaa tämä sivu