1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF5100PVR Masterpiece c ja Windows Vista

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi elfesa 29.06.2007.

  1. elfesa

    elfesa Member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan, onko jossain saatavana ajureita ja ohjelmaa tiedostojen siirtoon Topfield boxin ja Vista läppärin välille. Minulla ainakin meni Vista juntturaan näillä ohjelmilla, joita saa Tofield sivustoilta. Lähetin sinne kysymyksen asiasta, mutta eivät ole vastanneet.
     
  2.  
  3. janskul

    janskul Member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla 5100c ja Vista 32-bit versiolla käyttis ei tunnista Toppyä. Eivätkä Tfbulk-tiedostot asennu mihinkään. Topifieldin sivuille on ilmestynyt "for Vista" tiedostot, mutta ei auta.

    Läppärissä vista, pöytäkoneessa Xp. Ei jaksaisi raahata toppyä eri huoneeseen purkua varten...

    Onko jollain keinoa miten saa Vistan tunnistamaan Toppyn?
     
  4. Jugenotti

    Jugenotti Member

    Liittynyt:
    27.11.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla OLI sama ongelma, mutta latasin juuri www.topfield.co.kr-sivuilta uudet ajurit/ohjelmat ja 'pakotin' Vistan hyväksymään ne. Mikään automatiikka ei siis Vistassa pelaa, vaan: Toppy päälle, USB-kiinni, laitehallinnassa klikkaa oikealla 'tuntematon laite' tai 'Topfield..' -> päivitä ohjain -> anna minun valita ajuri.. (Let me pick from a list...) -> levy -> valitse ajurikansio/tiedostot ja hyväksy kaikki Vistan herjat ja sen jälkeen ainakin TFDN ja Altair toimii.
     

Jaa tämä sivu