1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TopField TF500PVRt Digiboxin päivitys

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi W_L_A_N 26.03.2010.

  1. W_L_A_N

    W_L_A_N Member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisiko kellään neuvoja kuinka saisin koneeni tunnistamaan ja asentamaan digiboxin jotta sen voisi päivittää USB piuhan avulla tai edes siirtää nauhoituksia koneelle?
    Eli kysessä on Windows 7 Home Premium 64-Bittisellä käyttiksellä rullaava kone.
    Olen kuullut että Windows 7:lle saisi jonku XP Mode:n mutta se ei vissiin toimi Home Premiumissa vaan niissä paremmissa esim. Entertainment ja Ultimate vai mitä ne nyt oli..?
    Vanhan koneeni Vista osasi kyllä tunnistaa ja asentaa sen boxin mutta ei tämä 7 ja sillä vanhalla koneella ei tietenkään päivitys onnistunut... siihen pamahti sellanen BlueScreen vaikka yritin ainakin viisi kertaa (se kone oli kyllä aika romu muutenki).
    Ohjeita olen lueskellut mutta ne ovat lähinnä tarkoitettu XP:lle ja kokeillut sen käsin asennusta näillä asennus tiedostoilla mutta ei auta.
    Kaikki tarvittavat ohjelmatkin löytyy.
    Ei kannata ehdotella mitään suoraa verkon kautta päivitystä koska täällä ei ole käytössä kuin mokkula joka on vielä hidaskin.
    Digiboxin merkki ja malli: TopField TF500PVRt.

    Jos joku on onnistunut tässä nii voisi neuvoa.
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2010
  2.  
  3. Sirloin

    Sirloin Member

    Liittynyt:
    27.03.2008
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen päivitellyt kyseistä boksia jonkun verran ja mullakin meni se tilanne siihen että piti hommata kone jossa XP käyttis että sai päivitettyä. Ei mulla saanut vista tai win 7 koneelta päivitettyä boksia ollenkaan.

    Paras tapa on hommata vaikka läppäri.. esim miniläppäri lainaan jossa XP ja päivittää sillä boksi. Pitäisi onnistua moitteetta. Hyvät ohjeetkin löytyy siihen päivitysohjelman mukana topfieldin sivuilta.

    Boksin päivittäminen kyllä kannattaa, olen nyt pari päivitystä boksiin ajanut ja boksin toiminta kyllä nopeutunut paljon ja ensimmäisen päivityksen jälkeen mielestäni jopa kuva näytti paljon paremmalta, joten tärkeitä päivityksiä ovat kyllä.
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Tietääkseni ei toivoa mitenkään muuten.
    Enempi Toppyyn keskittynyt foorumi:
    http://www.toppy.fi/foorumi/index.php

    T: Vesku
     
  5. W_L_A_N

    W_L_A_N Member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok. Pitääs jonku kaverin tykönä käydä päivittämässä se boxi.
     
  6. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

    Pystyyköhän boxin ohjelman päivittämään 0-modeemikaapelilla toisesta boxista, jossa on uusi firmware.
     
  7. toppeli

    toppeli Member

    Liittynyt:
    26.03.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Katsopa tuota, pitäisi onnistua 64-bit seiskallakin.
    http://www.toppy.fi/foorumi/index.php?topic=2684.msg28309#msg28309
     
  8. swod

    swod Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Digiboksini ei suostu päivittymään usb-pihan kautta koneelta. Käyttis windows xp sp3. Olisko koneen usb ajureissa jotain häikkää. Kone ei tunnu tunnistavan boksia. Vien sen tällä viikolla päivitettäväksi liikkeeseen mistä sen ostin. Hermot menee kun nauhoitukset ei toimi jim ja kolmoskanavalla. En löydä edes asetusta mistä saisi tehdasasetukset. Saatanan kallis boksi oli ja alle vuodessa jo vittuilee. Miksei tuo voi olla antenniverkon kautta päivittyvä?!
     
  9. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Kyllähän se OTA-päivitystä tukee, mutta kun on niin "köyhä" maahantuoja, ettei niitä päivitysmaksuja Digitalle viitsi maksaa, (maksaa kuulemma aikasten paljon saada päivitys antenniverkkoon jakoon), ja kun valmistaja on myös vähintään yhtä "köyhä" ja saamaton, ettei uutta firmistä viitsi/osaa/jaksa tehdä vain suomen markkinoille, niin...
    http://www.topfield-finland.com/fi/tf500_pvr_mallisto/
    --CLIP--
    Automaattinen ohjelmistopäivitys
    --CLIPEND--
    Koskenee vain kaapelimallia...

    T: Vesku
     
  10. HeQu

    HeQu Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    355
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu