1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF500PVRc

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi jussiJP 29.01.2012.

  1. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Surkea boksi. Toimii kyllä mutta tosi surkea ohjelmaopas, ja on hidas kun mikä. Tehdas lupaa alle sekunnin siirtymistä painikkeen painamisesta, joka on paskapuhetta. Olen päivittänyt firmiksen ja kokeillut kaikenlaista, mutta todella hidas on käyttää. Kokeilin kaverilla samanlaista, ja sama juttu. Menee jossain vaiheessa boksi vaihtoon, johonkin nopeampaan...
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Kumma kun mulla on tommonen samanlainen eikä ole mitään onkelmaa ollut toiminnan kanssa. Toimii hyvin, tallennukset toimii ja kanavat vaihtuu sukkelaan(ei ehkä sekunnissa, mutta eipä siihen montaa sekuntia kuitenkaan kulu, ei ole koskaan ollut niin kiire kanavaa vaihtamaan ettei sitä olisi ehtinyt tehdä). Olen jopa useampaa kanavaa tallentanut yhtä aikaa eikä mitään ongelmaa. Tehdas ja myyjä saavat minun puolestani luvata vaikka kuuta taivaalta, jos sillä vaan myydään läjä boxeja. Minä muodostan mielipiteeni laitteesta itse, en jonkun elektroniikkaliikkeen myyntipuheen perusteella.

    Jos sulla on ongelmia boxin kanssa, niin sitten sulla on ongelma boxin kanssa. Koko laitekantaa ei kuitenkaan kannata ruveta kehnoksi leimaamaan muutaman huonomman vastaan tulleen yksilön takia. Kaikissa vehkeissä on niitä huonompia yksilöitä (maanantaikappaleita ja ns. mätiä omenoita), se ei kuitenkaan tarkoita että jokainen laitekannan kone olisi samanlainen, johtuen komponenttien toleransseista.

    Jos haluat jostain sitä vikaa kaivella, niin kehottaisin tarkistamaan boxin virtalähteen konkat, niissäkuulemma tyyppvikoja esiintynyt topparien tapauksessa.
     
  4. jyrkiv

    jyrkiv Member

    Liittynyt:
    13.01.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri tuollaisen boksin kanssa olen taistellut puolitoista vuotta. Erehdyimme vaimon kanssa tilaamaan sen NetAnttilasta, jossa ei oteta mitään vastuuta asiasta. Takuu laitteella on voimassa ja nyt se ollut pian kolme viikkoa takuukorjauksessa. Kun korjaustyö venyy noin pitkäksi pitäisi myyjän tarjota tilalle sijaislaitetta, mutta Anttila ei ota varteen Kuluttajaviraston ohjeita. Koneen huoltaja taas on ilmoittanut jo alussa, että heillä on neljän viikon jono huoltoon. Laitteen maahantuojana he pesevät muuten kätensä vastuista kaupan purkamisesta tai sijaislaitteen toimittamisesta. Edellinen Topfield oli TF5100PVRc ja sen elinkaari hiukan yli takuuajan. Tämä temppuili jo kuukauden päästä ostohetkestä. Kunpa pääsisin tästä laitteesta eroon ja saisin rahat Anttilalta takaisin, voisin osta jonkin toimivan merkin!
     
  5. kale

    kale Member

    Liittynyt:
    02.10.2002
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jotain todella outoa laitteessa näyttäis olevan. Minäkin taistellut nyt noin puoli vuotta tallennusten kanssa, välillä toimii välillä ei. Laitteen kello näyttää mitä sattuu ja nyt kun satuin katsomaan kalenteria niin sekin on sekaisin. Laatuongelmiahan nämä tietenkin on ja käytetään mahdollisimman halpoja osia. Luulis kyllä Topfieldin ajattelevan mainettaan kun edellisissäkin jo paljastui halpis konkat ym. ongelmat.
     
  6. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    mutta eipä siihen montaa sekuntia kuitenkaan kulu,

    Montaa sekuntia ? Edellinen Topfield joka oli tf6000c mikä ei ollut tallentava, oli nopea. Ja siinä oli toimiva ohjelmaopas. Toisin kun tässä uudessa. Jos olet tehnyt omista kanavista suosikit, painas sitä Guide nappulaa, näet katsomasi kanavan ohjelmatiedot. Painas ristiohjaimesta ylös tai alas, et pystykään selaamaan omien suosikkien ohjelmia ! Vahassa boksissa pysty, paska sanon minä...
     

Jaa tämä sivu