1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

topfield tf 6000 coc

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi ristovon 16.08.2006.

  1. ristovon

    ristovon Member

    Liittynyt:
    20.05.2006
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olen ehkä päätymässä tähän kaapeli digib. haluaisin enempi plussia ja miinuksia ja muutenkin kokemuksia oheisesta laitteesta??
     
  2.  
  3. Laapo

    Laapo Member

    Liittynyt:
    02.12.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse päädyin kanssa tuohon laitteeseen, koska kaapeliboxeissa ei ole niin paljon valinnanvaraa, kuin terrestiaaliboxeissa. Kerkesin kylläkin vain viikon käyttää ennenkuin se sekosi: eräänä aamuna kuva oli vain aivan sekaisin -> huoltoon. Liikkeen (Musta Pörssi) mukaan kuitenkin harvinaista, että topfieldeja tulee viallisina takaisin.

    Viikon verran käyttäneenä olen kyllä tyytyväinen muuten boxiin. Vertailukohtana mulla on kylläkin vain Finlux DVB-T 420 boxi..

    + minusta tyylikkäämmän näköinen, kuin pahin(?) kilpailijansa Handan DVB-C 5000, jossa pimeässä huoneessa loistaa ärsyttävästi vihreä "silmä".
    + helppo käyttöönotto
    + selkeät ja suhtkot tyylikkäät valikot
    + nopea kanavanvaihto
    + parempi teksti-tv kuin tuossa Finluxissa
    + Loistava kuva. Myös DVD-soittimen kuva boxin läpivietynä, vaikkei tuekaan vissiin RGB:tä..


    - Kanavien järjestely toimii vain nuolinäppäimillä, ei suoraan numeropainikkeista tai Menu-näppäimen alta saatavassa listassa. esim. FST aina numerossa 5. Joskus ärsyttää, kun pitäisi hypätä esim. kymmenen kanavan yli.
    - Texti-tv:n alasivujen selaus tahmeaa. ei vaihda automaattisesti, eikä kerro koska seuraava on latautunut.
    - Kanavaa vaihtaessa näkyy jonkun aikaa edellisen ohjelman tiedot, eikä paraikaa menevän. tämä hidastaa kanavasurffailua, kun joutuu odottamaan aina muutaman sekunnin. Esim. Finluxin boxissa tieto näkyi heti.

    Pikkuvikojahan nuo on. kokonaisuutena hyvä boxi. (kunhan saisin sen takaisin huollosta :)
     
  4. Trioli

    Trioli Member

    Liittynyt:
    30.03.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on ko. boksi ollut helmikuusta lähtien. Hinta-laatu suhde on
    jokseenkin kohdallaan. Yksi pahempi ongelma on kuitenkin ollut, josta
    jo aiemmin täällä juttua olikin. Nimittäin toukokuussa kuva muuttui rakeiseksi ja lopulta mahdottomaksi katsoa. Vein koneen huoltoon ja sillä reisulla meni noin. 4 viikkoa. Mitään vikaa ei sinänsä ollut, mutta laitteeseen piti tehdä päivitys, jota ei ollut mahdollista tehdä
    missään muualla kuin huoltoliikkeessä ( siis ei edes netin kautta millään konstilla ). No, nyt boksi on taas toiminut moitteettomasti
    reilun kuukauden. Toivottavasti päivitykset ovat seuraavan kerran helpommin toteutettavissa.
     
  5. ristovon

    ristovon Member

    Liittynyt:
    20.05.2006
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no joo, mä sitten ostin sen viime perjantaina savonlinnan mustasta pörssistä hintaan 119 euroa, toistaiseksi laite toimii loistavasti (en tiedä miten kauvan). edellinen oli vuokraboxi puhelinyhtiöstä enkä tykänny siitä lainkaan, rupes sammuttamaan itekseen ittensä, ja oli muutenkin vaikea käyttää.
     

Jaa tämä sivu