1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF-5100PVRc ongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi markusdee 03.09.2005.

  1. aalio

    aalio Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    kokeilin nauhottaa epg:llä nauhoitukset loppuu joskus kesken jää
    muutama minsa pois. Koska lähetykset on myöhässä.

    Pitäskö tuon timeExtendin korjata tuo ongelma?
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2005
  2.  
  3. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Periaatteessa kyllä. Asetuksissa määräät kuinka paljon laite tallentaa ohjelmatietoihin määritetyn ajan lisäksi. Ohjelma ei ole "fiksu" eli ei osaa automaattisesti jatkaa tallennusta jos ohjelma myöhässä vaan tekeen lisätallennuksen asetuksien mukaan.
     
  4. aalio

    aalio Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    no niin kiitoksia sulle.
     
  5. Balzar

    Balzar Member

    Liittynyt:
    20.09.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten ihmeessä Topfieldin sivuilla uusin firmware 5100PVRc koneeseen on maaliskuulta, mutta sitten jossain toisella sivulla on toukokuulta ? Eikä valmistajan sivuilla ole uusimmat ?
     
  6. miheikki

    miheikki Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko markusdeen esittämään ongelmaan löytynyt apua. Minulla on sama ongelma. Pikselöitymistä on esiintynyt maksullisilla kanavilla (Discovery) samalla kun tallentaa muuta. Kaapeliyhtiön huoltomies kävi tänään mittaamassa signaalivahvuudet ja ne oli kunnossa.
    "Ilmaiskanavissa" ei ole ollut mitään ongelmia.

    Kyseinen ongelma ei kuitenkaan vaivaa jatkuvasti.
     
  7. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sepä tässä ongelmassa onkin ärsyttävää kun se ei ole jatkuvaa. Kun se ei ole jatkuvaa niin ongelma ei ole laitteessa. Tällöin ongelman täytyy löytyä lähetyksestä. Onpa tullut mieleen että muuttelevatko salausta aina välillä, joskus olisi salaus niin rankkaa että laiteen tehot ei riittäisi... Kaukaa haettu mutta...
     
  8. miheikki

    miheikki Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viime viikolla oli ihan uusia ongelmia

    tv 1 ja 2 ja subtv ei näkynyt, mutta mtv3 ja nelonen näkyi.
    Myös Discovery kanavat näkyivät. Tämä ongelma ei ollut (onneksi) pitkäikäinen.

    Joskus kun tallentaa "ilmaiskanavia", ja maksukanavilla on häiriöitä, niin auttaa kun laittaa laitteen tallentamaan, mutta ei katso samalla. Tämäkään kikka ei aina toimi.
     
  9. miheikki

    miheikki Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla pikselöitymistä ei ole enää ollut hankittuani suojatun antennijohdon seinästä digiboksiin.
     
  10. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä olen kuullut et olis jotain tekemistä kovalevyn lämpenemisen kanssa??? Mulla ei taaskaan ollut pitkään aikaan ongelmia mutta eilen oli vaihteeksi ja kyllä se TF on todella kuuma joten ihan mahdollista.
     

Jaa tämä sivu