1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF-5100PVRc HDMI: ongelmia

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Briggs78 18.04.2009.

  1. Briggs78

    Briggs78 Member

    Liittynyt:
    18.04.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyseinen laite on ollu jo reilu puolitoista vuotta, ja ei voi sanoa kuin että ongelmia on ollu. Ensinnäkin, se on ´hukannu´ kaikki kanavat, siis mikään kanava ei näy, vaikka televisiossa näkyy kanavat samaan aikaan. Olen hakenu digiboksilla kanavia, mutta se ei ole löytäny ensimmäistäkään, ennen kuin noin viikon päästä niitten hukkumisesta. Samaan aikaan televisiosta näkyy kanavat normaalisti. Laite oli huollossa asian takia tavattoman kauan kerran, liki kaksi kuukautta. Ainoa asia mitä huollossa tehtiin, oli se että kiintolevy vaihdettiin. Lopputulos, kanavat häviää siitä huolimatta aika ajoin, mutta löytää ne uudestaan noin viikon päästä.
    Toinen asia mitä olen huomannu, kahdesta virittimestä huolimatta laite ei tallenna ajastimella kahdesta eri kanavapaketista samaan aikaan, tai siis varaa molemmille paikan, kaikki tiedot näkee tallennetuista ohjelmista, mutta toinen ohjelma on tallentunut normaalisti ja toisen koko on nolla (0) megaa. Käsitallennuksella ei ole samaa ongelmaa.

    Onko muilla ollu samaa ongelmaa ja onko huollosta ollu apua? Jos on niin mitä teidän vehkeelle on siellä tehty?
    Itse olen ajatellu vaihtaa toisen merkkiseen tallentavaan digiboksiin kohta, jos sama peli jatkuu. Myyjäliike ei osaa sanoa muuta kuin että tuo laite huoltoon lähetettäväksi, mutta jos huollosta kestää se kaksi kuukautta, ni ei kiinnosta.
     
  2.  
  3. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu