1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield-ongelma: DCM INFO - Service list is updated

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Jones76 21.09.2008.

  1. Jones76

    Jones76 Member

    Liittynyt:
    21.09.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minun Topfield TF100C digiboxi on yhtäkkiä alkanut tuomaan ruutuun "pop-up ikkunan" joka ilmoittaa että "DCM INFO Service list is updated". OK:ta klikkamalla se lähtee pois mutta tulee pian takaisin. Häiritsee tosi pahasti töllön katselua. Onko jollakin tietoa mistä tässä on kyse?
     
  2.  
  3. Epak

    Epak Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä podetaan samaa ongelmaa, eikä ratkaisua tunnu löytyvän sitten millään. Jumalattoman ärsyttävää.
     
  4. Jake285

    Jake285 Member

    Liittynyt:
    03.04.2008
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sama vika, kertokaapas onko tullu minkäänlaista ratkaisua?
     
  5. Turmio

    Turmio Member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama ongelma täälläkin! Todella ärsyttävää, joten ratkaisua kaivataan!
     
    Viimeksi muokattu: 25.09.2008
  6. Late_83

    Late_83 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä alkoi voice ja pari muuta kanavaa näkymään mitä ei ennen näkyny. niin sen jälkeen alkoi sama teksti näkymään näytöllä.Et onkohan jotain tuol tekemistä asian kanssa!?
     
  7. Jones76

    Jones76 Member

    Liittynyt:
    21.09.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonni, selvittelin asiaa Topfieldiltä

    Eli kysymys on heidän mukaansa digiboxien päivitysongelmasta, ja se on tällä hetkellä aktiivinen Kemi/Tornio/Rovaniemi -akselilla, Soneran tehdessä päivityksiään. Aikaisemmin ollut ongelmaa etelän verkoissa. Pitäisi ratketa ihan näinä päivinä, eri valmistajien ja eri boxien päivitykset menevät sekaisin.

    Boxin vaihto uuteen samanlaiseen ei auta. Edellisessä mallissa ongelmaa ei ollut. Ei varmaan täksi viikonlopuksi korjaudu, mutta seuraavaksi kyllä.
     
  8. Turmio

    Turmio Member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos tiedosta!
     
  9. Turmio

    Turmio Member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä ole ongelma poistunut vielä mihinkään. Way to go Sonera!
     
  10. Jake285

    Jake285 Member

    Liittynyt:
    03.04.2008
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pikkusen raastavaa kattoa telkkaria, onneks katon koneelta melkeen kaikki mutta ärsyttää tuo kyllä, saiskohan toisen boksin tilalle.
     
  11. gona2

    gona2 Guest

    joo samaa saatanan ongelmaa ollut jo monta viikkoa onko kenelläkään ratkaisua siihen
     
  12. Jones76

    Jones76 Member

    Liittynyt:
    21.09.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla ongelmaa ei enää ole esiintynyt viikkoon. Soitelkaapa Topfieldille, siellä oli ainakin minun soittaessa varsin puhelias huoltomies joka kirosi Soneraa alimpaan helvettiin. Ehkä hän osaa neuvoa asiassa. http://www.topfield-finland.com/fi/tuotetuki/ tuolta löytyy puhelinnumero, siellä on yhteydenotto-välilehdellä myös lomake jossa saa antaa palautetta.
     
  13. kivinter

    kivinter Member

    Liittynyt:
    29.10.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Topfield vastaa....

    Hei!

    Kyseinen ongelma on havaittu Topfield 100C digiboksilla Soneran kaapelissa
    Pohjois-Suomessa. Käyttöongelmia aiheuttanut syy on selvinnyt ja pyrimme
    ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.
     

Jaa tämä sivu