1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield digiboksi

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi lelluli 05.08.2012.

  1. lelluli

    lelluli Member

    Liittynyt:
    05.08.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mulla on Topfieldin TF500 PVRt tallentava digiboksi ja se kyllä toimii hyvin ja tallentaa hyvin. Ongelmana on se että kun ajastettu tallenus alkaa boksi menee itsestään päälle ja siis jos katsoo tv:tä digitv:stä boksi menee päälle ja tällöin haittaa tv:n katselua... toivottavasti ymmärsitte ja tiedätte miten ongelma voidaan ratkaista jos voidaan! :)
    Kiitos jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Kyseessä on ominaisuus, ei ongelma. Boksi vaihtaa telkkarin automaattisesti AV-kanavalle käynnistyessään, takaisin telkkaria katsomaan pääsee telkkarin Sourcea/TV-näppäintä painamalla TVn omalle virittimelle.

    Ominaisuuden pois saaminen edellyttää yhden Scart-kaapelin pinnin poistamista. En tarkemmin muista mikä se niistä oli, mutta eikohän sen joku muu muista. Tämä homma kyllä aiheuttaa sitten sen että jos haluaa katsella niitä tallennettuja ohjelmia tai muuten käyttää boksia, telkkari on itse säädettävä AV-kanavalle. Tallennukseen tämä ei vaikuta mitenkään, koska boxi käyttää siihen omia virittimiään.

    Itselläni on samainen boksi, tosin minulla on kaapelivirittimillä varustettu malli.
     

Jaa tämä sivu