1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield-boksi + tallentava DVD-soitin?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Textm 05.01.2010.

  1. Textm

    Textm Member

    Liittynyt:
    13.11.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Topfield TF-4100 PVRc - digiboksi ja olen nyt hankkimassa sen kaveriksi LG:n tallentavaa DVD-soitinta (malli DR389). Haluaisin saada talteen elokuvia ja muita "tärkeitä" ohjelmia digiboksilta. Olen jo yhden satsin ohjelmia menettänyt, kun digiboksin kovalevy äskettäin hajosi.

    Onnistuuko tiedonsiirto näiden kahden laitteen välillä ja tarvitaanko siihen jotakin "erikoiskaapelia" tmv.? Kiitos, jos viitsitte neuvoa - kuten huomaatte, olen ihan ummikko näissä teknisissä asioissa.

    Vanhahko VHS-video löytyy myös, kenties siltä onnistuisi myös siirtää vanhoja VHS-tallenteita DVD-levyille yällä tallentavalla versiolla :)
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ihan tavallinen Scart-kaapeli pitäisi riittää :)
    Sama kaapeli toiminee myös videon ja tallentavan dvd:n välillä..
     
  4. AIV30

    AIV30 Member

    Liittynyt:
    08.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä Toppy 5100 malli ja Lg tallentava dvd, ikää molemmilla noin reilu 4v. Tallentaa scartin kautta, eli joudut pyörittää ohjelmaa Toppyssa samalla kun tallennat dvd:lle. Tallennus onnistuu myös double layer dvd:lle. Eli ei tarvi huonontaa kuvaa, jos ohjelmat ovat pitkiä. Kato käyttiksesstä tukeeko Dvd:si double- tai dual layeriä.
    Niin menikö varmasti kovalevy vai virtalähde? 5100 malleista on mennyt virtalähteet hajalle, joka näyttää erehdyttävästi kovalevy vialta. Itse vaihoin konkat virtalähteeseen eilen ja taas toppy pelittää.
     

Jaa tämä sivu