1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Toivomuksena mm. w-lan.

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Tuliti 11.11.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Tuliti

    Tuliti Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen joululahjaksi toivomassa uutta ihmekojetta, kun nokialaiseni teki tenän juuri kun kahden vuoden tehdastakuu tuli ohitettua.

    Vaatimukseni kännykälle puhumisen ja tekstailun lisäksi on mahdollisuus käyttää internetiä w-lanin avulla. Toki myös nettiselailuun sopivampi näyttö olisi plussaa. Puhelin on minulla aina laukussa, ei taskussa, joten aivan snadi sen ei ole pakko olla. En kuitenkaan ole etsimässä business-kommunikaattorin paksuista järkälettä.

    Muita ominaisuuksia saa toki olla, mutta ne eivät ole vaatimus.
    Hinnallakaan ei aivan hurjasti ole väliä, kunhan nyt ei paljoa 500€:a korkeammalle kapuaisi. Halvemmatkin käyvän oikein hyvin.

    Aivan erityissuuren plussan puhelin saa, jos siihen on mahdollista saada tuki myös aasialaisille kielille (tai vain japanille, sillä siellä on sukua). Kävin tosin Nokian Flagstoressa, ja siellä sanoivat, ettei nokialaisiin ainakaan saisi aasialaista ja skandinaavista tukea yht'aikaisesti.
    En siis todellakaan velvoita tätä.

    Kytkykaupalla en osta, enkä myöskään vaihda liittymää. Näin ollen esim. iPhone ei kelpaa.

    Olen selaillut vaihtoehtoja niin internetissä, kuin myös liikkeissäkin, mutta nyt kysyn teidän mielipidettänne.

    Jos vastaat, kerrothan myös perusteita puhelinmallin lisäksi. Erityisesti omat kokemukset kiinnostisivat.

    Kiitos!
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu