tuo oli mun kaverin kannettava se halus vaan varmistaa että pyöriskö mitenkään mutta entäs mun kone tässä on tiedot prosessori:AMD balck edition 7750 2.70 ghz ram-muistia: 4GB 800 mhz kovalevy: 500GB näytönohjain: grainward gtx250 (512 DDR3) pyöriskö GTA IV mitenkään
No kai se San Andreas viel menee just ja just.Itelläki meni ihan paskal koneel mis oli celeron ja joku integroitu näyttis joltai tuntemattomalt firmalt.Joku unichrome
ei mulla oo integroitu näyttis toi mikä mulla on niin se on oikeesti nvidian eli pyöriskö tuolla mun koneella ollenkaa gta vi
eli toimisko tämmösellä rauta kasalla Prosessori Ahtlon XP 1.8GHz Keskusmuisti 512MB DDR Kiintolevy 160GB Näytönohjain GeForce4 MX Optinen asema DVD-ROM Optinen asema CD-RW Integroitu ääni- ja verkkokortti Käyttöjärjestelmä suomenkielinen Windows XP Home [/quote] Toimii. Itse pyöritellyt San Andreasia Tualatin Celeronilla (1200Mhz, 512Mb SDRAM, ja tollane GeForce4 MX 64Mb). Mitään herkkua se ei ollut, eikä muita sovelluksia juuri päällä ollut (netti, palomuuri ja virustentorjunta ainakin oli pois käytöstä). Ellet ihan täysiä laatu asetuksia käyttöön halua (ei kovin nautittava pelielämys) voit varmasti pelata. Eli kunhan karsit hienouksia käytöstä (antialiasingit, reunojenpehmennykset, view distanced sun muut) niin kait tuota tolla pyörittää about 25-40 fps (eli hieman rujomman näköisenä pysyy pelattavana). Toki kannattaa itse kokeilla että mitkä on vielä miellyttävät asetukset, ihan dia esitystä ei kannata pelata... Ja jos Vistalla pelaat (64bit toivottavasti) niin kantsinee käydä läpi noita vistan tweakkaus juttuja, eli pistät käyttistä hieman laihdutuskuurille, niin voinee pelata taas hieman paremmin. Ja ainahan voit kellottaa tota prossua tonne 3200Mhz jolloin saat hieman lisä potkua tuohon peliin.