1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TMPGEnc/VobSub - ongelmia tekstityksessä!

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Dragon66 22.10.2007.

  1. Dragon66

    Dragon66 Member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, elikkäs en löytänyt tälle aiheelle sopivaa aluetta, joten päätin aloittaa uuden.

    Sellasta ongelmaa ilmenee, että olen muutellut noita .avi-tiedostoja
    TMPGEncoder:illa svcd-muotoon jotta voisin polttaa niitä sitten hyllyyn pölyttymään... Homma toimii kyllä muuten kuin junan vessa,
    mutta kun alan katselemaan valmista mpeg-tiedostoa niin kuvaan tulee kahdet (samat) subit??

    Eli toiset subit mitkä on "isommat" ja ns. poltettu kuvaan kiinni, sekä sitten yhdet mitkä on kooltaan pienemmät. (Ymmärsittekö?) =)

    Olen muuttanut nuo valmiit mpeg:it eri nimisiksi kuin subit jotka on alkuperäiset(toimii .avi:n kanssa) sekä siirtänyt ne vielä kokonaan toiseen kansioon.

    Eli missä vika? Jos joku, joka on näiden kanssa enemmän värkkäillyt osaisi neuvoa tyhmempää...
     
  2.  
  3. jannejok

    jannejok Regular member

    Liittynyt:
    06.07.2005
    Viestejä:
    865
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sulta löytyy koneelta vobsub ja ffdshow niin ota jälkimmäisestä tekstitystuki pois päältä.Tolla itse sain toisen tekstityksen pois.
     
  4. Dragon66

    Dragon66 Member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, itse huomasin just saman homman ja sainkin sen pois, mutta sitten kun polttaa leffan levylle niin polttaa se ne toisetkin tekstit siihen dvd:lle??!

    (#%&"prkl/¤/&)

    ffdshow:sta ja vobsub:sta on kummastakin poissa tekstitystuki ja siltikin leffaan ne tulee kahteen kertaan...?
     

Jaa tämä sivu