Joo, elikkäs en löytänyt tälle aiheelle sopivaa aluetta, joten päätin aloittaa uuden. Sellasta ongelmaa ilmenee, että olen muutellut noita .avi-tiedostoja TMPGEncoder:illa svcd-muotoon jotta voisin polttaa niitä sitten hyllyyn pölyttymään... Homma toimii kyllä muuten kuin junan vessa, mutta kun alan katselemaan valmista mpeg-tiedostoa niin kuvaan tulee kahdet (samat) subit?? Eli toiset subit mitkä on "isommat" ja ns. poltettu kuvaan kiinni, sekä sitten yhdet mitkä on kooltaan pienemmät. (Ymmärsittekö?) =) Olen muuttanut nuo valmiit mpeg:it eri nimisiksi kuin subit jotka on alkuperäiset(toimii .avi:n kanssa) sekä siirtänyt ne vielä kokonaan toiseen kansioon. Eli missä vika? Jos joku, joka on näiden kanssa enemmän värkkäillyt osaisi neuvoa tyhmempää...
Jos sulta löytyy koneelta vobsub ja ffdshow niin ota jälkimmäisestä tekstitystuki pois päältä.Tolla itse sain toisen tekstityksen pois.
Joo, itse huomasin just saman homman ja sainkin sen pois, mutta sitten kun polttaa leffan levylle niin polttaa se ne toisetkin tekstit siihen dvd:lle??! (#%&"prkl/¤/&) ffdshow:sta ja vobsub:sta on kummastakin poissa tekstitystuki ja siltikin leffaan ne tulee kahteen kertaan...?