1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TMPGEnc ja pätkivä ääni

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi mattinen 07.02.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. mattinen

    mattinen Guest

    Olen aloittelija näissä asioissa ja nyt ompi tullut esiin seuraava probleemi.

    Olen Fraps-ohjelmalla kaapannut pätkän IL-2 lentosimulaattoripelin nauhoitetusta pätkästä. Fraps tekee näistä "elokuvista" avi-muotoisia. Nyt olen yrittänyt TMPGEnc:lla (ilmaisversio) muuntaa näitä MPEG-1 muotoon, mutta äänen kanssa on ongelmia. Tietokone, jolla muunnot (tai oikeammin kai pakkaamisen)teen, toista kyllä leffan ihan oikein, äänineen päivineen. Kun sitten yritän toistaa leffaa jossain toisessa tietokoneessa, muuttuu ääni pätkiväksi. Äänen kuulumisessa ei siis ole mitään vikaa, mutta se siis pätkii melko pahasti.

    Osaisiko joku jo näillä kai aika niukoilla faktoilla neuvoa, mistä tässä voisi olla kyse. Tai vaihtoehtoisesti mistä tähän ongelmaan voisi löytyä apua. Ja jos joku sattuisi vielä tietämään sivustoja, joissa ei-tietoteknisesti orientoituneille väännetään näitä asioita rautalangasta, niin nämäkin vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu